בתחילת העונה נראה היה שעודד קטש עומד בפני במשימה קשה מאוד של "משחקי השף", כי הוא קיבל את הקופסה של השף יוסי שטרית עם מצרכים שלא נראים קשורים בהכרח אחד לשני והיה אמור לעשות מזה מנה... סליחה, עונה. בהתחשב במצב הכלכלי של הקבוצה, קטש והצוות שלו היו חייבים להמר על שחקנים זולים שיתאימו לקבוצה ויהיו אפקטיביים ביורוליג. על פניו משימה קשה, אבל צריך לזכור שכמות הכישרון שיש כרגע ב-NBA וביורוליג וגם במפעלי אירופה השונים היא חסרת תקדים!
לשחקן כמו סייבן לי, שהיה שחקן רוטציה לגיטימי ברוב שנותיו ב-NBA (בעונת השיא קלע בפיניקס 6.5 נקודות למשחק באחוזים טובים מהשלוש), היה קשה לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם בגלל שהוא לא בדיוק רכז קלאסי וגם לא מספיק גבוה (1.88 מ') או בעל קליעה מספיק יציבה לעמדה מס' 2, מה גם שהוא שחקן שצריך את הכדור ביד, ומעבר לים, אם אתה לא סופרסטאר, אתה מחכה לפירורים.

1 צפייה בגלריה
סייבן לי
סייבן לי
סייבן לי
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)

אמנם ראינו מעט מאוד ממנו ובלה בלה בלה, אבל הצעד הראשון הסילוני שלו נותן לו יתרון כמעט על כל שומר ביורוליג והוא בדיוק השחקן היוצר שהצהובים היו צריכים. נראה שזה בינגו אחד גדול למכבי.
נעבור לג'יילן הורד, שגם הוא נחשב להימור לא קטן כי מעולם לא שיחק ביורוליג. אבל שוב צריך לזכור שהורד הוא גם שחקן NBA בעברו, הראה גם שם כישרון (שיא קריירה של 24 נקודות ו-21 ריבאונדים) וכרגע גם נמצא בסגל נבחרת צרפת המורחב.
אז גם הורד הוא "טווינר" ברמת יורוליג, ובטח ברמת NBA, כי הוא לא מספיק גבוה לעמדה מס 4 (סך הכל 2.03) ואין לו קליעה יציבה ואמינה או יכולת ליצור יש מאין מעמדה מס' 3. אבל עם התאמות נכונות ושחקנים מתאימים לידו, הורד הוא בהחלט שחקן לגיטימי ביורוליג ושוב עוד בינגו למכבי.
ליוואי רנדולף הוא שחקן שבשנתיים האחרונות נחשב לכוכב בליגת האלופות ובליגת העל שלנו, שהיא לדעת רבים טופ 7 בליגות החזקות באירופה (האמריקאים אוהבים לבוא לכאן בגלל מזג האוויר הנוח והאנשים שיודעים לדבר אנגלית), אבל היה חשש שליורוליג זה לא יספיק. העניין הוא שרנדולף הוא בחור קשוח עם אופי טוב, שמאמין בעצמו ויודע להתאים את עצמו למערכת. הוא לא פחות כישרוני מבונזי קולסון ואולי אף יותר מגוון ממנו, בטח ביכולת לעלות לקליעה מכידרור, ושוב זה עוד בינגו למכבי תל אביב. מדהים!!
גם האדומים מתחילים להתחבר, ומחכה לנו עונה אדירה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.