אחרי שכבר היה נראה שיחזור ארצה להפועל ת"א, האם תומר גינת ינחת בסופו של דבר אצל היריבה העירונית? אחד הלגיונרים המבוקשים בכדורסל הישראלי נפגש אתמול (שבת) עם מאמנה החדש של מכבי ת"א, עודד קטש, כדי לדון בהצעת הצהובים - כ-800 אלף דולר לשתי עונות.
גינת סיים חוזה של שנתיים במטרופוליטאנס-92 וקיבל הצעה לחתום לעונה נוספת, אך מרגיש כי מיצה את עצמו בצרפת. בשבוע שעבר פורסם לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet כי דווקא הפועל ת"א, שבה שיחק במשך ארבע שנים, מבצעת מהלך רציני להחזרתו.
2 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
ילבש את המדים האדומים או הצהובים? גינת
(צילום: גטי אימג'ס)
העונה המוצלחת שעברה על הקבוצה (עלייה לגמר הגביע וארבעה ניצחונות בדרבי) נתנה תיאבון לראשי המועדון. הם גייסו ספונסרים חדשים, האוהדים מסתערים על המינויים והתקציב יגדל. האדומים ישחקו בעונה הבאה בשתי מסגרות לאחר שנרשמו ליורוקאפ וקיבלו אישור כי ישתתפו במפעל.
אחרי שכבר האריכה את חוזהו של הכוכב ג'ייקובן בראון, הפועל הציעה לגינת חוזה בסכום גבוה משמעותית מהסטנדרטים שהתרגלה לשלם - מיליון דולר ל-5 עונות בתוספת סעיף יציאה ליורוליג (לקבוצה שהיא לא מכבי ת"א). גם השחקן יודע כי במידה ויבחר באלטרנטיבה של מכבי ת"א, הוא ייאלץ להיאבק על דקות משחק, בעוד אצל האדומים יהיה אחד הכוכבים. בכל מקרה, ההחלטה של גינת צפויה להתקבל ביומיים הקרובים.
2 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
הפועל הציעה לגינת חוזה בסכום גבוה משמעותית מהסטנדרטים שהתרגלה לשלם
(צילום: עוז מועלם)
אגב, בראיון ל-ynet לפני חודש, התייחס גינת לחזרה אפשרית שלו לארץ ואמר: "יש סיכוי שכן ויש גם סיכוי שלא. מצד אחד אני מרגיש שלא סיימתי את המסע שלי באירופה, יש לי עוד לאן להתקדם, אבל אני שומע, מקשיב ובודק את כל האפשרויות שיש לי בארץ, וזאת אופציה מבחינתי".
"אני חד-משמעית רוצה לשחק, לא אלך לשום מקום שלא אשחק בו, זה בטוח. לא אהיה בשום מקום שבו לא ארגיש שהסיטואציה נכונה וטובה לי, ושאני לא מקבל מה שאני חושב שמגיע לי מבחינה כלכלית ומבחינת מעמד. אלה שני דברים שחשובים לי, ואני לא מתבייש להגיד את זה. אחכה לראות מה הסיטואציה הכי נכונה בשבילי".