נבחרת ישראל משתתפת בטורניר הכדורגל האולימפי לראשונה זה 48 שנה, ואחרי שברביעי סיימה ב-1:1 מול מאלי במסגרת המחזור הראשון של בית 4 בפריז 2024, בשעה זו היא שוב משחקת בפארק דה פראנס, הפעם מול פרגוואי.
היריבה הובסה אומנם 5:0 על ידי יפן במשחק הפתיחה שלה, אבל צריך להתחשב בכך שהיא הייתה בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-25, ועדיין מדובר בנבחרת חזקה שסיימה במקום הראשון בטורניר הקדם אולימפי של דרום אמריקה (האלופה האולימפית המכהנת ברזיל נותרה בחוץ).
2 צפייה בגלריה
ניראון
ניראון
שוב בהרכב. ניראון
(צילום: REUTERS/Piroschka Van De Wouw)
2 צפייה בגלריה
אוהדים ישראלים
אוהדים ישראלים
אוהדים ישראלים
(צילום: REUTERS/Sarah Meyssonnier)
החבורה של גיא לוזון, שפתחה את הטורניר ביכולת פושרת מול מאלי העדיפה בכל פרמטר, בהחלט תצטרך להתעלות הערב כדי לנצח ולשמור על סיכוי להגיע לרבע הגמר לפני המשחק ביום שלישי בנאנט נגד יפן.
המצטיין של ישראל במשחק הקודם, השוער עומר ניראון - שמצא את עצמו ב-11 בעקבות היעדרותו של מי שהיה אמור להיות הקפטן, דניאל פרץ, והעובדה שמי שהיה אמור להחליפו, ניב אליאסי, לא היה כשיר - קיבל את הקרדיט גם הפעם בין הקורות. מי שעוד בלט מול מאלי הוא אוסקר גלוך, שכשיר ופתח אחרי שהוחלף בגלל מתיחה בשריר.
לוזון ערך שני שינויים בהרכב, כשהקשרים איתן אזולאי ועידו שחר - שמול מאלי עלו מהספסל עם פתיחת החצי השני על חשבון החלוץ אלעד מדמון והקשר איינאו פרדה - שובצו ב-11 על חשבון השניים האחרונים.

מהלך המשחק

2': הזדמנות ראשונה של פרגוואי. גאנדלמן הרחיק אחרי כדור רוחב, פרננדס בעט מהאוויר על סף הרחבה כדור שהלך מעל המשקוף.
6': שוב פתיחה מהוססת של ישראל, שבקושי נוגעת בכדור בפתיחה.
7': ניראון יצא לכדור גובה והרחיק רע, ריבאס ניסה לנצל זאת עם בעיטה מחוץ לרחבה אבל פספס את המסגרת.
8': איזה מכבש על השער של ישראל. ניראון עצר מקרוב נגיחה של פרננדס, ולאחר מכן ההגנה הישראלית בלמה מספר ניסיונות בעיטה.

הרכבים

ישראל: עומר ניראון; עילי פיינגולד, שון גולדברג, סתיו למקין, נועם בן הרוש; ליאל עבדה, איתן אזולאי, עמרי גאנדלמן, עידו שחר; אוסקר גלוך, דור תורג'מן.
פרגוואי: גאטיטו פרננדס; אלן נונייס, פביאן בלבואנה, רונאלדו דה חסוס, דניאל ריבאס; מרקוס גומס, דייגו גומס, אנסו גונסאלס; חוליו אנסיסו, מרסלו פרננדס, מרסלו פרס.
פורסם לראשונה: 18:06, 27.07.24