פליסיו מילסון נחוש לעזוב את מכבי ת"א, ונציגיו מעוניינים לפנות לפיפ"א ולדרוש התרת חוזה עם הצהובים כי השחקן לא מעוניין לשוב לישראל בגלל שהיא נמצאת במצב מלחמה. זאת במקביל לפרסומים ביוון כי הקשר האנגולי נמצא בדרכו לא.א.ק אתונה, ש"מציעה לו שכר של 2 מיליון אירו לעונה". על-פי הדיווחים גם קבוצות מטורקיה ומהאמירויות בעקבותיו.
מילסון, שהפך בעונה שחלפה לשחקן המשמעותי ביותר במסע האליפות של מכבי ת"א, פרסם כי הוא קיים אימון אישי בפורטוגל לאחר שבחר באופן חד צדדי שלא להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה. המהלך עשוי להקשיח את עמדותיה של האלופה, שצפויה לדרוש עבור השחקן כשישה מיליון אירו. במקביל, הקבוצה הציעה לנציגיו לחתום על חוזה משודרג, בניסיון להשאיר אותו בקריית שלום - אפשרות שמילסון דוחה על הסף.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א מילסון
שחקן מכבי ת"א מילסון
נחוש לעזוב. מילסון
(צילום: עוז מועלם)
מי שהוזכר כמועמד להחליפו הוא מוסא דג'נפו (26), ששיחק אשתקד בסטנדרד ליאז' הבלגית, הקבוצה בה גדל. השחקן ממאלי נמכר בקיץ 2019 לסאות'המפטון תמורת לא פחות מ-15.7 מיליון אירו וכעבור ארבע שנים שב לליאז'.
בעונה החולפת די אכזב כשרשם שער בודד ב-31 הופעות. בנבחרת מאלי רשם 33 הופעות ושלושה שערים מאז הופעת הבכורה ב-2017.
2 צפייה בגלריה
מוסא דג'נפו
מוסא דג'נפו
יגיע לישראל? דג'נפו
(צילום: Mike Hewitt/Getty Images)
ונחזור למילסון. שחקנים במועדון הופתעו מההתנהלות שלו מאחר שהוא היה מחובר מאוד לאוהדים ולחדר ההלבשה, ואף הביע סולידריות עם המצב בארץ. הבעיה מבחינת מכבי ת"א שגם במידה ותקבל סכום גבוה בתמורה לשחקן הכנף, היא תתקשה להנחית זר באיכות כזאת בשל המצב המלחמתי בישראל. נכון לעכשיו יש למכבי ת"א זר אחד בלבד בסגל - הנרי אדו, שהגיע בינואר האחרון ובקושי שיחק מאז.
ז'רקו לאזטיץ' נחת בישראל
(באדיבות ONE)
מכבי אמנם קיבלה למחנה האימונים את ערן זהבי, שכפי שנחשף ב-ynet הפחית למעלה מארבעים אחוז משכרו על מנת להישאר באלופה, אולם היא יצאה אליו עם סגל שברובו מאויש בשחקני נוער, שחקנים שעתידים לצאת להשאלה, וכשהוא חסר חמישה שחקני הנבחרת האולימפית. מי שעשוי להגיע הוא שגיב יחזקאל, שממתין להחלטת פיפ"א בעניינו אחרי שדרש להשתחרר לאלתר מאנטליהספור הטורקית.
פורסם לראשונה: 06:00, 02.07.24