שנת 2006 היא תקופה אותה כל אוהד יובנטוס ירצה לשכוח, הצלקת הגדולה בהיסטוריה מבחינת המועדון. סערת הקאלצ'ופולי, בה התברר שהמועדון השתתף בהטיית משחקים חמורה, הובילה להורדת ליגה של הגברת הזקנה.
בלב הבלגן ואי הוודאות, מספר שחקני מפתח כגון זלאטן איברהימוביץ', פאביו קנבארו ופטריק ויירה, הלכו ועזבו למועדונים בכירים, בזמן שיובנטוס שקעה ונכנסה למצב של ריסטארט. לפתיחת עונת 2006/07 יובה הגיעה במצב לא אידיאלי - לא רק בסרייה ב', אלא גם עם מינוס של 15 נקודות. בזמנים כאלו נמדדת נאמנותך לקבוצה ולקהל שלה, ימים בהם כל מה שחיפשו במועדון זה איך להתמודד עם השפל הגדול, לחזור לקדמת הבמה ולטהר את האווירה הלא נעימה.

1 צפייה בגלריה
אלסנדרו דל פיירו בביקור בישראל
אלסנדרו דל פיירו בביקור בישראל
אלסנדרו דל פיירו בביקור בישראל
(צילום: עוז מועלם)

בזמנו, קפטן הקבוצה אלסנדרו דל פיירו קיבל הצעה מפתה מאוד להצטרף אל מנצ'סטר יונייטד תחת שרביטו של אלכס פרגוסון. אך חיזוריו של מאמן השדים האדומים לא צלח, הנסיך דחה את ההצעה והביא את אחד הציטוטים הגדולים שלו: "ג'נטלמן אמיתי לעולם לא עוזב את את הגברת שלו". וכך היה. אחרי עונה בליגת המשנה, יובנטוס התגברה על מינוס הנקודות ולבסוף חזרה לסרייה א'.
משם החל הליך שיקום, שכלל עונות בצמרת ומאבקים על אירופה, עד לחזרה לטופ ארץ המגף וההופעה הקסומה של דל פיירו נגד ריאל מדריד בברנבאו. בשנתו האחרונה של הנסיך במועדון, המעגל שלו עם הגברת נסגר בצורה הכי מתוקה שיש, זכייה באליפות ושהתחילה את הרצף האסטרונומי של תשע בזו אחר זו.
דל פיירו שמר על קלאס, לא לעזוב בשפל הכי גדול של המועדון למרות החיזורים שקיבל. הוא נשאר נאמן, וקצר עם יובנטוס את פירות ההצלחה. אם תשאלו את אוהדי יובה ברחובות טורינו מי שחקנם האהוב ביותר, סביר להניח שהנסיך יקבל את רוב הקולות - והאמת? איך אפשר שלא.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.