בחמישי בערב עוד נראה היה שלאו מסי בדרך לחתימה רשמית על חוזה חדש בברצלונה, ואז, לקראת הלילה, הוציא המועדון הודעה רשמית לפיה לאו לא ימשיך במועדון בשל תסבוכת כלכלית. איך אפשר לעכל את זה?
מסי היה כל ליבה של הקבוצה. הוא התחיל את הקריירה בבוגרים כבר בגיל 17 עם הופעת הבכורה, ועד סוף עונת 2020/2021, הפעם האחרונה בה ראינו אותו לובש את המדים של הקבוצה, הוא הצליח להשיג מספר לא נורמלי של תארים והישגים שאין מילים כדי לתאר.

1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: רויטרס)

6 כדורי זהב, יותר מכל שחקן אחר; 672 שערים - אף שחקן אחר באירופה לא כבש כל כך הרבה עבור מועדון אחד; 444 שערים כבש מסי בליגה הספרדית לבדה, שיא שלעולם לא יישבר; 35 תארים, 10 אליפויות ספרד, 8 סופר קופה ספרדי, 7 גביעי מלך - וכמובן 4 פעמים אלוף אירופה; הוא היה מלך השערים במשך 4 עונות ברציפות, הוא מלך הבישולים בכל הזמנים, וזאת רק רשימה חלקית של ההישגים הבלתי נתפסים של השחקן הטוב בהיסטוריה.
מסי היה השחקן האהוב ביותר גם על החברים בקבוצה וגם בעיני האוהדים. עבורם, מסי היה מעבר לעוד שחקן שמבקיע שערים - הוא היה הלב של הקבוצה. בכל פעם שהיה עולה על הדשא היה קסם מיוחד. את היכולות שלו לא ניתן לסכם אפילו באלף עמודים של טקסט או אלף גלילות למטה עם העכבר. המנהיגות, הנחישות, הרצון, ההצלחה שלו בכך שהשאיר את העולם פעור פה, וגם הכבוד שהוא רחש לקבוצה, לחולצה הזאת שהוא לבש מגיל 17, ולמועדון שהוא יותר ממועדון עבורו, אלא בית.
דעתי האישית: מסי, אתה שחקן ענק! היית משהו מיוחד עבור כל אוהד ואוהד. אתה תמיד תהיה חלק מברצלונה בשבילנו, ולעולם לא נשכח מה עשית עבור המועדון ועבורנו. אני שמחה שזכיתי לזכות לראות שחקן כמוך, שהוא כל כך הרבה מעבר לאדם רגיל. תודה על הכל, אוהבים אותך ובהצלחה בהמשך!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני