אני בספק אם יש מישהו ממאות אוהדי הפועל ת"א ששרו בסיום התבוסה 4:0 להפועל באר שבע את שיר הדרבי "המורי הזקן" (דקלון) שמאמין שיש לאדומים סיכוי להוות יריב שקול, להוציא נקודות, או אפילו להבקיע בדרבי הקרוב.
היום הפועל ת"א הוא מועדון בלי בעלים, בלי בעל בית, בלי הורים, רק עם משפחה של אוהדים, רוכשי המינויים, שמתקשה להציב סגל מאתגר לקבוצות הליגה האחרות.
1 צפייה בגלריה
אלטמן
אלטמן
אלטמן ולמה
(צילום: עוז מועלם)
ביציע בבלומפילד, בעין לא מקצועית, ניתן לראות שהמאמן בורחה למה מאבד את אמון השחקנים, שכמעט סירבו לעבור את מחצית המגרש. המחליף שלו חייב להיות מאמן שבא מהנוער, הגיע הזמן לקדם את אורי אוזן, מאמן שמכיר את המועדון מבפנים שיכול לקדם את הפועל להיות קבוצה אגרסיבית צעירה, רעבה ונחושה, שמאיימת על כל מועדון שמגיע לשערי בלומפילד.
כדאי לציין את ליעד רמות, ספורטאי אמיתי, שסירב להתיישר עם החולשה הכללית וניסה בכל יכולתו לשחק לעומק ואפילו כמעט לבעוט לשער היריבה. זה מראה שכל היתר איבדו תקווה ביכולת של המאמן להרים את הקבוצה.
הפועל לא צריכה להסתכל לדרבי הקרוב, היא צריכה לחשוב מה היא רוצה להיות, מועדון שמגדל שחקני בית וקבוצעת נוער מצטיינת, שמציע לשחקנים מבטיחים הזדמנות ואפשרות להתקדם לבמה המרכזית, להשקיע בנוער, בקהילה של הפועל תל אביב, ופחות בשנאה למועדון הצהוב.
הנהלת הפועל ת"א צריכה לצאת בקמפיין נגד שירי השואה, קמפיין פרסומי, ואם צריך אפילו להרחיק אוהדים קיצונים מהיציע. קמפיין כזה יכול להגדיל את הסיכוי להבאת רוכש שיהיה מוכן להשקיע בקבוצה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.