טורניר ווימבלדון יצא היום (שני) לדרך, כאשר קרלוס אלקראס (3, ספרד) החל את מסע ההגנה על התואר עם ניצחון 6:7, 5:7, 2:6 על מארק ליאל האסטוני (269 בעולם).

גברים

אלקראס כאמור ניצח את מארק ליאל, שעבורו זאת הייתה הפעם הראשונה בטורניר גראנד סלאם. "צרחתי כשקיבלתי את אלקראס, זה היה לא ייאמן. זה מרגש מאוד לשחק במגרש המרכזי", אמר האסטוני הנרגש לפני המפגש עם האלוף, ובאינסטגרם שלו כתב בצחוק: "הדרך של אלקראס לגמר? הוא עף בסיבוב הראשון". בכל מקרה, אלוף רולאן גארוס ו-ווימבלדון בא לעבוד, ניצח 6:7, 5:7, 2:6 והעפיל לסיבוב הבא.
5 צפייה בגלריה
קרלוס אלקראס
קרלוס אלקראס
סימן 'וי' בפתיחה. אלקראס
(צילום: Glyn KIRK / AFP)
5 צפייה בגלריה
מארק ליאל
מארק ליאל
לא הסתיר את ההתרגשות מההגרלה. ליאל
(צילום: Glyn KIRK / AFP)
קספר רוד (8 בעולם) ניצח את אלכס בולט (234 בעולם) 6:7, 4:6, 4:6. רוד הגיע פעמיים לגמר רולאן גארוס ופעם אחת לגמר אליפות ארה"ב, אבל בווימבלדון פחות הולך לו והוא הודח פעמיים בסיבוב השני. הנורבגי עבר את הסיבוב הראשון בצורה חלקה עם ניצחון בשלוש מערכות.
גריגור דימיטרוב (10 בעולם) גבר על דושאן לאיוביץ' (56 בעולם) 3:6, 4:6, 5:7. 2024 היא עד כה שנה טובה מאוד עבור הבולגרי, שחזר לטופ 10 בעולם עם גמרים במאסטרס מיאמי ופריז, והוא גם לא ממש התקשה בסיבוב הראשון של הטורניר הלונדוני. דניל מדבדב (5 בעולם) ניצח את אלכסנדר קובאצ'יץ' (88 בעולם) 3:6, 4:6, 2:6. הרוסי הגיע בשנה שעברה לחצי הגמר והפסיד לאלקראס, השנה הוא גם ישמח להגיע למעמד זה. בינתיים הוא טייל לסיבוב השני עם ניצחון בשעה ו-49 דקות.
מי שאיבד מערכה הוא דווקא המדורג ראשון בעולם, יאניק סינר. סינר ניצח בארבע מערכות את יאניק האנפמן הגרמני (86 בעולם) - 3:6, 4:6, 6:3, 3:6. האיטלקי הגיע בשנה שעברה לחצי הגמר והפסיד לנובאק ג'וקוביץ'.
5 צפייה בגלריה
דניל מדבדב ווימבלדון
דניל מדבדב ווימבלדון
היה קליל. דניל מדבדב
(צילום: REUTERS/Isabel Infantes)
5 צפייה בגלריה
יאניק סינר
יאניק סינר
הוא דווקא קצת התקשה. יאניק סינר
(צילום: REUTERS/Isabel Infantes)

נשים

האירוע המרכזי אצל הנשים היה הפרישה של ארינה סבאלנקה (3 בעולם) רגע לפני הסיבוב הראשון. סבאלנקה סבלה מפציעה בכתף בחודש האחרון, ולא הצליחה להתגבר עליה. "הלב שלי שבור. ניסיתי לעשות הכל כדי להיות מוכנה אבל לא הצלחתי להחלים מהפציעה הזאת", הודיעה הבלארוסית, שהגיעה בשנה שעברה לחצי הגמר.
קוקו גוף (2 בעולם), שמעולם לא עברה את שמינית הגמר בווימבלדון, עלתה לסיבוב השני אחרי ניצחון על קרוליין דולהייד (51 בעולם) 1:6, 2:6. גוף הודחה בשנה שעברה כבר בסיבוב הראשון, והפעם נמנעה מכך.
5 צפייה בגלריה
קרלוס אלקראס
קרלוס אלקראס
סבאלנקה. פרשה
(צילום: Adam Pretty/Getty Images)
מריה סקארי (9 בעולם) עלתה לשלב הבא עם ניצחון 3:6, 1:6 על מקרטני קסלר האמריקאית (119, העפילה מהמוקדמות). גז'מין פאוליני (7 בעולם), פיינליסטית רולאן גארוס, ניצחה את שרה טורמו מספרד (55 בעולם) 5:7, 3:6.
נאומי אוסקה (113 בעולם), שמנסה לעשות קאמבק לצמרת העולמית, ניצחה את דיאן פרי (53 בעולם, צרפת) 1:6, 6:1, 4:6 ועלתה לסיבוב השני. כזכור, אוסקה הפסידה לאיגה שוויונטק בסיבוב השני של רולאן גארוס אחרי דרמה אדירה.
למה פדרר מפחד להמשיך לשחק כצמד עם נדאל?
(באדיבות ONE)
פורסם לראשונה: 17:44, 01.07.24