סלים טועמה נקרא למשימה בשביל להציל את הפועל ת"א. כולנו זוכרים איך זה נגמר בפעם שעברה שזה קרה, כאשר טועמה הדריך את הקבוצה מול אשדוד והוביל אותה לניצחון 1:3, שלוש נקודות חשובות במאבק נגד הירידה.
האמת היא שאם אתם שואלים אותי, אני לא רוצה שהפועל ת"א תישאר. כדאי לתת לקבוצות הקטנות צ'אנס ולקבל משחקים מעניינים יותר בעונה הבאה, כמו טבריה – ריינה , או ק"ש – סכנין. אולי הם לא מרשימים על הנייר, אבל אלו משחקים פתוחים ומהנים שנותנים לקבוצות הקטנות הזדמנות לפרוח. אבל בואו נחזור לנושא שלשמו התכנסנו - טועמה.

1 צפייה בגלריה
סלים טועמה
סלים טועמה
סלים טועמה
(צילום: עוז מועלם)

עוזרי המאמנים מהסוג שלו הם אנשי מקצוע טובים ומיוחדים. הם מצליחים להביא גישה מעניינת למשחק ולשיטת האימון, ועוזרים לא מעט לקבוצות שהולכות עליהם. סלים יכול לסחוף את הפועל ת"א להשגת הרבה נקודות ממה שנשאר – 9 - ולעזור לה לשרוד. הקרבות מול אשדוד יכולים להימשך עד הרגע האחרון, ואם השינוי יתחיל כבר מול מכבי נתניה, אז התחתית תבער מחדש, והכל כאמור בזכות סלים.
מה הוא יכול להביא להפועל ת"א בשלב זה של העונה? לעזור לה להילחם עד לרגע האחרון, ליצור אינטראקציה טובה בחלקי המגרש, לסגל לשחקנים הנעת כדור ושליטה בכדור, שליטה במשחק ולקיחתו לידיים שלהם. זה משהו אחר ושונה ממה שהיה עד כה, משהו חדש, וזו התובנה שהפועל ת"א תצטרך לחלחל לתוכה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.