באופן חד משמעי, ולאחר שהועלו הרבה ספקות ושמועות לגביו ועל המשך עתידו, הודיע באופן רשמי קרלו אנצ'לוטי כי הוא נשאר בריאל מדריד, על אף שכבר היה סגור בנבחרת ברזיל וסומן כמי שמיועד לסייע לה לנסות ולזכות במונדיאל הקרוב בשנת 2026.
אחרי שהצליח לגרום למיליוני אוהדי הבלאנקוס ברחבי תבל להעלות חיוך על פניהם, נותרה רק שאלה אחת - האם האיטלקי אכן מסוגל להיכנס לספרי ההיסטוריה ולהיות המאמן המעוטר אי פעם שעמד על הקווים בברנבאו?
1 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(צילום: EPA/Julio Munoz)
התשובה לכך, ככל הנראה תתקבל כבר בהמשך העונה. לאחר ההודעה על הישארותו, אנצ'לוטי ירצה להוכיח שמקומו אכן ליד שמות גדולים ממאמני ריאל לאורך השנים בדמויותיהם של דל בוסקה, מוניוס וזינדין זידאן. על מנת לעלות את מאזנו לזכייה שלישית עם המועדון בתואר האירופי הנכסף ולנסות לעבור את שלושה הגדולים, המשימה של המאמן תהיה לא פשוטה ותתחיל כבר מצמד המפגשים מול לייפציג בפברואר בשמינית הגמר.
אנצ'לוטי לאורך השנים האחרונות הצליח לייצר אהדה רבה סביבו בבירת ספרד, וכמובן שהזכייה האחרונה בליגת האלופות לפני שתי עונות מיקסמה את המטרה ששם לו פלורנטינו פרס הישיש, לשמור בכל כוחו על אחד המאמנים המעוטרים ביותר שידע הכדורגל אי פעם והיחיד שזכה באליפות מקומית בחמש הליגות הבכירות.
זה נכון שאולי רבים מאוהדיה המסורים של ריאל מבכים את ההחלטה לא לתת את המפתחות בקיץ הקרוב לאחד העילויים הבאים על הקווים הלא הוא צ'אבי אלונסו, שנותן הצגה גדולה בבאייר לברקוזן ומקומו בעונה הבאה במדריד היה מובטח לולא אנצ'לוטי היה מפנה את התפקיד, אך אל להם לדאוג.
אוהדי ריאל יכולים להישען בבטחה על מיסטר קרלו ולמרות שהצהיר שלא יחזק בחלון ההעברות הנוכחי את הקבוצה בבלם, עדיין יש לריאל מדריד לאן לשאוף.
בליגה המקומית בספרד כולנו צופים וממשיכים לחרוק שיניים מרוב פליאה בלתי נתפסת מאחת הפתעות העונה - ג'ירונה, שמוליכה את הליגה – אך לא זה מה שאמור להקשות על הבלאנקוס. אצל ריאל הסיפור הוא שונה, כזה שעוד ידובר עליו רבות ובפרט העונה. גם אם לא תהיה זכייה בליגת האלופות, מסתמן שריאל זכתה בנכס לשנים הבאות שלה בכל המטרות לגבי העתיד, ולנכס קוראים ג'וד בלינגהאם. הגולדן בוי הצעיר שמוערך מאוד ע"י אנצ'לוטי לא מפסיק לשמח את מאמנו ולכבוש כמעט בכל משחק נתון. אז גם אם ההגנה לוקה בחסר, לא נראה שזה מה שיפריע ויעצור את ריאל באמצע.
עכשיו, כשהוא נמצא פול טיים ג'וב ובמאה אחוז לב שלם, נקי ולבן (תרתי משמע), לאנצ'לוטי עומדת מטרה אחת לנגד עיניו - לנסות גם העונה להיות פקטור משמעותי בזכייה בליגת האלופות, להיכנס אט אט לנעליים של הגדולים ברשימה ואולי, אולי להיות מאמנה הגדול ביותר של ריאל מדריד אי פעם
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.