נבחרת ישראל בטניס כיסאות גלגלים (בקטגוריית אופן, נכות קלה) סיימה במקום השישי באליפות העולם שנערכה בפורטוגל לאחר שהפסידה ליפן 2:0 במשחק על המקום החמישי
אדם ברדיצ'בסקי (24 בעולם) הפסיד לסנדה היפני (6 בעולם) 6:3, 6:4, וסרגיי ליסוב (21 בעולם) הפסיד לאודה (2 בעולם) בתוצאה 6:4, 7:5. "המקום השישי בעולם הוא המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה אי פעם נבחרת האופן של ישראל", אמר המאמן קובי וינר, "זהו הישג אדיר לנבחרת, מקום 6 מתוך 16 הטובות בעולם שהגיעו לאליפות זה כבוד גדול. יש להצדיע למאמן עופר סלע ולשחקנים הנהדרים אסי סטוקול, אדם ברדיצ'בסקי וסרגיי ליסוב". אתמול הפסידה נבחרת ישראל בקטגוריית הקוואד (נכות קשה) בגמר להולנד, וסיימה במקום השני.
2 צפייה בגלריה
הנבחרת שסיימה במקום השישי בעולם
הנבחרת שסיימה במקום השישי בעולם
הנבחרת שסיימה במקום השישי בעולם
(צילום: יורם קיחל)
ובשולי התחרות, מרוקו הביעה רצון להשתתף באליפות ישראל הפתוחה שתתקיים בחודש אוקטובר השנה. בשלב הבתים הנבחרות נפגשו ונבחרת ישראל ניצחה 0:3. המפגש עם נבחרת מרוקו היה חם ולבבי, וראשיה הודיעו כי בכוונתם להגיע להתחרות בישראל.
נבחרת הראגבי בכיסאות גלגלים גברה אמש על נבחרת צ'כיה בתוצאה 38:52 וסיימה במקום השביעי את אליפות אירופה שהתקיימה בבריטניה. למרות הניצחון על צ'כיה ירדה הנבחרת לדרג ב'.
2 צפייה בגלריה
נריה קרסנטי
נריה קרסנטי
נריה קרסנטי מנבחרת הראגבי
(Hue event photography agaency)