בכדורגל המודרני של היום ובמיוחד כששמות כמו ארלינג האלנד, קיליאן אמבאפה, לאמין ימאל ויניסיוס ועוד, הם השמות המוכרים ביותר בענף ובפרט באירופה, נראה ששם אחד אלמוני שפרץ לא מזמן בעיקר בקרב חובבי הכדורגל הצרפתי צפוי להיות בולט בשנה הקרובה ומי יודע, אולי גם בשנים הבאות.
השם הוא אדון ז'גרובה בן ה-25, שחקן הכנף הקוסוברי המצוין של ליל, שהחל מתחילת העונה רושם יכולת יוצאת דופן במדי הקבוצה הצרפתית ומגלה כישרון מדהים שהיה חבוי משום מה ופורץ דווקא עכשיו, בזמן כזה בו ליגת האלופות מאריכה את משחקיה ועשויה להתיש במידה מסוימת את שחקני הקבוצות השונות במסגרת ההתמודדויות במפעל.
1 צפייה בגלריה
ז'גרובה משמאל
ז'גרובה משמאל
ז'גרובה משמאל
(רויטרס)
ז'גרובה עבר בלא מעט מועדוני נוער והבולטים שביניהם הם של סטנדרד ליאז' וסנט טרוידן מבלגיה, ואת המקפצה הגדולה עשה כשהגיע לגנק, במדיה חתם על חוזה בקבוצת הבוגרים. עם הזמן מצא עצמו ז'גרובה גם בפ.צ באזל ממנה הגיע לליל ומאז הוא פשוט פורע שטרות.
מאז החלה ליל את דרכה בסיבוב השלישי של מוקדמות האלופות, הקוסוברי היה מעורב כמעט בכל אחד מהשערים כאשר כבש מול פנרבחצ'ה, וגם בצמד המשחקים מול סלביה פראג. הוא העלה את הצרפתים כמעט לבדו עם שער בבירת צ'כיה לאחר פיגור של ליל, מה שהקנה לה לבסוף את הכרטיס לליגת האלופות.
להוציא את ההפסד לספורטינג במחזור הראשון בשלב הליגה, במשחק השני שאותו אירחה ליל את אלופת אירופה המכהנת, ריאל מדריד, מי שהגיע והיה הכי חם למשחק עם רצון ושאיפה להוכיח היה ז'גרובה - ואף סייע לקבוצתו לנצח 0:1, להדהים את הבלאנקוס ולשבור בכך את הרצף של הספרדים לאחר 14 משחקים רצופים ללא הפסד.
ז'גרובה ליהטט במשך דקות לא מעטות ועשה סחרחורת לשחקני ההגנה של ריאל. מי שאכן צפה במשחק ובכלל בליל גם בליגה הצרפתית, יכול היה לשים לב ליכולת הכדרור הנפלאה שלו. ז'גרובה, שמתופקד ככנף ימין עם רגל שמאל, הראה לא פעם כי הוא פשוט עושה ככל העולה על רוחו על כר הדשא. הוא ניחן במהירות ויכולת חשיבה ליצור מצבים מסוכנים שפעם אחר פעם יכולים להסתיים ברשת.
אז לא רק שנבחרת קוסובו האלמונית וליל הצנועה הרוויחו שחקן שאולי עוד ידובר עליו רבות, אלא גם הכדורגל האירופי כולו ומי יודע, אולי ז'גרובה יצליח להעלות עם הזמן קצת ניחוחות מבית היוצר של אריין רובן שאבדו ונעלמו להפ. אך עבור זה כאמור נידרש להמתין ולראות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.