סוחרי הפירות והירקות מורידים מדי פעם את המחירים של המוצרים שלהם רגע לפני שהם נרקבים ולא ראויים למאכל – מה שמאפשר לצרכנים שידם אינה משגת לקנות אותם רק מסיבה אחת – כי הם זולים.
ככה נראית ההחלטה של מכבי ת"א להחתים את ג'ורדן לויד ודריל מייקון. הראשון פיספס לא מעט משחקים בגלל כאבי גב חוזרים ונשנים, מה שבטח מדיר שינה ממאמן הצהובים עודד קטש, במיוחד לאור עומס המשחקים הגדול והטיסות הרבות (שגומרות את הגב) שהקבוצה תצטרך לעבור.
1 צפייה בגלריה
ג'ורדן לויד
ג'ורדן לויד
ג'ורדן לויד
(צילום: EPA)
השני קרע את הרצועה הצולבת בעונה שעברה ונותח לפני למעלה מחצי שנה. מועד החזרה שלו אמור להיות בעוד כחודשיים, ובתרחיש היותר אופטימי הוא יהיה כשיר לקראת פתיחת העונה.
ברור לגמרי שבימים כתיקונם, כשמכבי ת"א הייתה נמנית בין הקבוצות הבכירות ביבשת הישנה (בעיקר במעמד שלה) אז אף אחד מהשניים האלו לא היה מגיע להיכל, או במקרה הטוב היו נוחתים כאן בשיאם לפני לפני שלוש או ארבע שנים.
מן הסתם המלחמה טרפה את הקלפים על התוכניות של הנהלת מכבי ת"א, שנקלעה לבור כלכלי. שחקנים בעל שווי יותר גבוה לא רצו להגיע לישראל, והצהובים מוצאים עצמם בתחרות מקומית עם בעלים חזקים, עופר ינאי ומתן אדלסון), בעלי יכולות כלכליות יותר גבוהות מאשר לבעלים הוותיקים של האלופה הישראלית.
אז כמו אותו אזרח שנאלץ לקנות פרי או ירק בשל אבל לא טרי רגע לפני שהוא נרקב, ככה גם מועדון הפאר מכבי ת"א נאלץ לקחת "מציאות" כמו ג'ורדן לויד וכנראה גם דריל מייקון – רק בגלל שהם זולים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.