זה היה אמור להיות אחד המשחקים הכי מרגשים בקריירה של ארון רוג'רס, אך לא מן הנמנע - לצערם של כל אוהדי ה-NFL - שזה יהיה דווקא משחקו האחרון בקריירה.
רוג'רס נפרד הקיץ מגרין ביי אחרי 18 שנה ונחת בניו יורק ג'טס. הלילה (בין שני לשלישי) - בבכורה שלו בקבוצתו החדשה - הקוורטרבק בן ה-39 נפצע בצורה קשה בקרסול כבר במהלך הראשון של המשחק. הוא קרע את גיד האכילס, סיים את העונה ולא מן הנמנע כי ייאלץ לתלות את הקסדה.
3 צפייה בגלריה
רוג'רס
רוג'רס
דווקא בבכורה בג'טס. רוג'רס
(צילום: AP Photo/Adam Hunger)
3 צפייה בגלריה
רוג'רס
רוג'רס
רוג'רס, רגע לאחר הפציעה
(צילום: AP Photo/Seth Wenig)
"הפציעה לא כואבת לי באופן אישי, אלא לכל חדר ההלבשה שלנו", שיתף מאמנו רוברט סאלה. "כואב לי בשביל ארון כי אני יודע כמה הוא השקיע בכל זה. אני הולך להתפלל עבורו. הלב שלי איתו". חברו לקבוצה, גארת' ווילסון, הוסיף: "כל מה שנותר לי זה להתפלל עבורו".
העיתונאי ביל ברנוול מ-ESPN אמר כי "התקווה הורגת אותך. צריך לראות כמה פעמים כדי להאמין", בגיל 39, רוג'רס, אחד הקוורטרבקים הטובים בתולדות המשחק, לא ירצה לתייק בזיכרון את ההתחלה החדשה בניו יורק. בגרין ביי, במדיה הפך לסמל ואגדת פוטבול, זכה באליפות אחת וארבע פעמים בתואר ה-MVP.
3 צפייה בגלריה
רוג'רס
רוג'רס
רוג'רס מופל, במהלך הראשון של קבוצתו
(צילום: Robert Deutsch-USA TODAY Sports)
אגב, הדרך שלו לניו יורק בקיץ הייתה די מפתיעה. במארס 2022 חתם רוג'רס על חוזה לשלוש שנים אצל הפאקרס בשווי 150 מיליון דולר, אחרי שזכה ב-MVP בשתי עונות רצופות. בקיץ שעבר אמר שהוא "בהחלט" רוצה לפרוש בקבוצה. אבל העונה הקודמת - שהייתה מאכזבת מאוד עבורו ועבור גרין ביי, שסיימה במאזן 9:8 והחמיצה את הפלייאוף - כנראה שינתה את דעתו. הוא עשה את מה שמורו ורבו ברט פארב עשה 15 שנה לפניו, ועבר לג'טס.