רבות דובר על הקטטה שיצאה משליטה על כר הדשא בטוטו טרנר במשחק העונה בין הפועל באר-שבע למכבי חיפה, אך מעבר לקרב האגרופים המכוער שרבץ לו במגרש הנגבי, התקיים גם משחק כדורגל. עבור הירוקים הוא הסתכם בבעיטות של אצילי ושרי לעמוד, ועוד בעיטה אפילו גדולה יותר בדלי, אחרי ששמטו משחק הכתרה להפסד צורם בתוספת של התוספת.
אוהדי חיפה התרגלו לצערם הרב בשנים האחרונות לעובדה שהכל הולך קשה, ואין ספק שלהיות אוהד ירוק כרוך בהמון דלק וכרטיסי רב קו שמתמלאים כל שבוע, יזע והרבה מאוד דמעות. המאבק הבלתי נגמר של מכבי חיפה על צלחת אליפות שלישית ברציפות שלמעשה הייתה אמורה להיות מוכרעת כבר מזמן ידע תהפוכות רבות, במיוחד בהפרשי הנקודות בצמרת הטבלה. שחקניו של בכר כבר הוכיחו לא פעם ולא פעמיים שהם לא מסוגלים באמת לדרוס את הליגה ולשייט לאליפות, והיכולת הפנטסטית שהפגינו בסיבוב הראשון העונה התהפכה ב-360 מעלות להפך הגמור.
1 צפייה בגלריה
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
(צילום: עוז מועלם)
במחזור הקרוב חיפה תארח את יריבתה המושבעת בצהוב, ותהיה פשוט חייבת לנצח עם כל הקושי שבדבר, אחרת הסיפור עלול לקבל טוויסט בעלילה. ואם כבר טוויסטים עסקינן, אסור לשכוח את אותו תאריך הארור מבחינת ההיסטוריה של הירוקים, 15 במאי 2010, אותו היום בו הפסידה מכבי חיפה באופן דרמטי את האליפות להפועל ת"א, וספגה כתם שילווה אותה כנראה לנצח. את אותו הפצע הפתוח שלא יגליד לעולם מסרבים בתוקף לשחזר במועדון מהכרמל, ולשם כך יצטרכו להתאושש ביום שני הקרוב עם ניצחון ובתקווה שבאר שבע לא תשיג נקודות באצטדיון הי"א במקביל. באותו ההפסד בטרנר שכלל שער ניצחון דרמטי של מריאנו בריירו, שררה תחושת דז'ה וו ביציעי חיפה, שכן לפני כשנתיים הירוקים כמעט איבדו את האליפות במשחק החוץ מול קרית שמונה, אז הגיע מייקל אמנגה שהימם את כולם, בדומה לארגנטינאי של ב"ש.
במשחקים הבאים מכבי חיפה תימדד לא רק ביכולת שלה על כר הדשא, אלא גם בווינריות של הקבוצה שאפיינה אותה היטב בחלקה הראשון של העונה. על מנת שכל זה אכן יקרה, ברק בכר חייב להטמיע בשחקניו משפט מוכר, בעיקר לאלו אשר ממלאים את היציעים שבוע אחר שבוע
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.