ההחתמה המפתיעה של השנה: ארלינג הולאנד ממשיך את המורשת של אביו ומגיע ישירות לאימפריה של סיטי. הנורבגי הבינלאומי, שכיכב במדי ברוסיה דורטמונד בשנתיים האחרונות, מקבל הזדמנות מהמאמן הספרדי פפ גווארדיולה להוכיח שהוא ראוי לתפוס את המקום בהרכב הפותח של סיטי. זאת ללא ספק אחת ההחתמות המסקרנות של השנה, והשאלה היא האם יצליח החלוץ הנורבגי להטביע את חותמו בסוללת הכוכבים המפוארת של אלופת אנגליה.
הולאנד כובש את אירופה והוא רק בן 21. הנער שעד לפני שנתיים עוד שיחק בליגה האוסטרית במדי רד בול זלצבורג, מגיע כחלוץ מבטיח למנצ’סטר סיטי, צועד בצעדי ענק בדרכו של אביו, אלפי, ששיחק לפני 22 שנים בעמדת הבלם בקבוצת הפאר והחל בעצם את המורשת המשפחתית.
1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(צילום: EPA)
חשוב לזכור שהנורווגי מגיע לקבוצה שנלחמת על תארים בשנים האחרונות עם סוללת כוכבים מרשימה, כמו ראחים סטרלינג, ג'ק גריליש, קווין דה בריינה, שהציגו כולם יכולת מרשימה בעונה שעברה במדי הקבוצה, שהצליחה בסופו של דבר לגרד אליפות, לאחר מאבק צמוד עם ליברפול.
נראה שכדי להתחיל ברגל ימין עם מאמנו החדש בעונה הבאה, יצטרך האלנד להתחיל לספק מספרים. כמו כן, הנהלת מנצ'סטר סיטי תצטרך להכניס את היד עמוק לכיס כדי להוסיף ולסייע לו באופן משמעותי, מאחר שהקבוצות האחרות כבר מתארגנות לקראת העונה הבאה ופפ לא ירצה להישאר מאחור.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.