6 צפייה בגלריה
ברקוביץ', חוגג ושחר
ברקוביץ', חוגג ושחר
ברקוביץ', חוגג ושחר
(צילום: אלעד גרשגורן ועוז מועלם)

קרב רב

איל ברקוביץ'
ברקוביץ', האיש עם הלשון הכי מהירה במזרח התיכון (עובדות זה לחלשים), הפך בזכות התכונה הזו לאיש טלוויזיה שמייצר רייטינג. במקביל, זה הפך אותו לשולף חסר אחריות שמצליח לריב עם כל מה שזז. זה יכול להיות קולגות, מאמנים, קפטן נבחרת או בעלים של קבוצה שהעסיק את אחיו. כשזה מתחבר לפאתוס המתקרבן שהוא גייס כשהפועל פ"ת בהנהגתו ירדה לליגה א' ("אני רוצה שכל מדינת ישראל תראה את הגול שספגה כפר-קאסם, הגול הזה צריך לפתוח מהדורות חדשות בכל הערוצים"), כבר אפשר להעניק לו בלי שום היסוס תואר עליבות.
6 צפייה בגלריה
ברקוביץ' בסיום המשחק
ברקוביץ' בסיום המשחק
שולף חסר אחריות. ברקוביץ'
(צילום: אורן אהרוני)

תרגיל הקרקע

משה חוגג
תאספו את כל פרשני ההתעמלות, הכדורגל והכלכלה בחדר אחד, וגם הם לא יצליחו להגיע למסקנה ברורה אם הניהול של חוגג בבית"ר כולל פליק-פלאק לאחור או שיש שם גם סלטה ובורג כפול ואולי גם צוקהרה. פעם הבוס שופך מיליונים על כוכבים, פעם הוא משקיע בצעירים, סלטה ופתאום הוא מגייס שייח' מפוקפק מהאמירויות. ממנה את בניון למנהל מקצועי. אוחנה, בוא שב לידי בתור יו"ר. פליק-פלאק, בניון חותך, אוחנה כבר לא יו"ר. עכשיו הוא מנהל מקצועי. סלטה, חוגג זז הצידה, אבל לא מפסיק לצייץ. עוד צוקהרה לקינוח ורק לנחות על הרגליים. גם אם אחת מהן תמיד בורחת מחוץ למשטח. אלונה ברקת הייתה צמודה לחוגג, אבל בעלי בית"ר ניצח בזכות דרגת קושי גבוהה יותר.
6 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
פליק-פלאקים בדרגת קושי גבוהה. משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)

שחייה אמנותית

איתי שכטר
עם טכניקה מרהיבה, עיתוי מושלם ויכולת צלילה אסתטית וטבעית, שכטר הוא המנצח הגדול בכל פעם שהוא מגיע לרחבה. מערכת ה-VAR הפכה את הצלילה ברחבה למורכבת יותר, אבל לא חלוץ כשכטר ייבהל מכך: הוא סותם את האף ומפליא בתרגיל דואט קלאסי עם השומר שלו, שבו השוק נתקלת/מתפתלת בברך וכל שנותר לו זה ליפול ולעשות את הפרצוף הכי כואב שיש.
6 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
ה-VAR לא מפחיד אותו. איתי שכטר
(צילום: באדיבות הפועל באר שבע)

שייט

בוני גינצבורג
לאיש יש את כל הכישורים הנדרשים כדי להפליג למחוזות הביזאר: דיבור פסקני, משפטים שמשובצות בהם מילים באנגלית, תנועות ידיים החלטיות ויכולת מופלאה להסביר את המובן מאליו ב-70 דרכים שונות. תוסיפו רוח גבית חזקה מהחברים בתקשורת - ותראו אותו משייט בבטחה לתפקיד עוזר המנהל הטכני בנבחרות הצעירות. המהלך החד, גרסת ההתאחדות.
6 צפייה בגלריה
בוני גינצבורג
בוני גינצבורג
מפליג למחוזות הביזאר. בוני גינצבורג
(צילום: עוז מועלם)

100 מטר משוכות

יעקב שחר
יענקל'ה ראה את המשוכות הגבוהות ולא נבהל: פרשת הקטינות, ארגוני נשים, אוהדים זועמים, ביקורת ציבורית וכמובן החשש להיתפס כמי שאוסף את השאריות שגולדהאר זורק. הבוס של מכבי חיפה, רעב לאליפות כבר עשור, דפק ספרינט מטורף, הקדים את כולם והחתים את עומר אצילי תוך שהוא קובע שיא אולימפי באופורטוניזם ובהלבנת חטאים. כמו בתרגיל הקרקע, גם פה אלונה ברקת הסתפקה במדליית כסף. הבוסית של הפועל באר שבע נזקקה לזמן ארוך יותר כדי לחצות את הקו ולהחתים את דור מיכה.
6 צפייה בגלריה
יעקב שחר מניף את צלחת האליפות
יעקב שחר מניף את צלחת האליפות
שיא אולימפי באופורטוניזם ובהלבנת חטאים. שחר
(צילום: עוז מועלם)