נבחרת הנוער בכדוריד תחל הערב (חמישי, 21:30) את דרכה באליפות אירופה עד גיל 19 במשחק קשה מאוד מול ספרד החזקה. הכחולים-לבנים שובצו לבית 2 עם שבדיה, הונגריה והספרדים.
שתי הראשונות מכל בית מעפילות לשלב הבא. הנבחרות במקומות 4-3 (המיקום הריאלי של ישראל) עוברות לבית דירוג מול הנבחרות שסיימו באותם מקומות בבית 1, שכולל את איסלנד, סרביה, סלובניה ואיטליה.
2 צפייה בגלריה
נבחרת הנוער
נבחרת הנוער
נבחרת הנוער
(צילום: אלון סגל, איגוד הכדוריד)
בשלב הזה כל נבחרת משחקת פעמיים (מול היריבות מהבית המוקדם המקביל), כאשר הניקוד מהשלב הראשון נחשב גם כן. שתי הראשונות יעפילו למשחקי הדירוג 12-9, שתי האחרונות יירדו למשחקי הדירוג 16-13.
המטרה הראשית של הנבחרת היא לא לסיים בין שלוש האחרונות באליפות כדי לא לרדת לדרג ב'. במידה שתעמוד במשימה, זה יבטיח את השתתפות נבחרת הנוער באליפות עד גיל 18 וכן את זו של נבחרת העתודה באליפות היבשתית עד גיל 20 - שני טורנירים שייערכו בקיץ הבא.
2 צפייה בגלריה
יובל כץ
יובל כץ
ניסים פלח
(צילום: יאיר שגיא)
"זה טורניר שאנחנו מתכוננים אליו שלוש שנים", אמר דביר גולדשטיין, מאמן הנבחרת יחד עם ניסים פלח. "אנחנו מגיעים כאנדרדוג לרוב המשחקים, ואין לנו בעיה עם זה. להפך, זה האיזור שגורם לנו לתת יותר ולרצות להוכיח לכולם שיש לנו נבחרת טובה".
פלח הוסיף: "אני מאוד מאמין וסומך על החבר'ה האלה ועל הצוות. אני מאמין שממשחק למשחק ניתן עבודה, ונראה לכולם שהתקדמנו ושאנחנו שווים. זה לא הולך להיות פשוט, אבל אנחנו מאמינים שאפשר לעשות משהו גדול".