אנחנו תמיד מחפשים חצי כוס ריקה, וזה הסיבה שאנחנו מחפשים מה לא בסדר בריאל מדריד כמו בטור שפורסם כאן? אז אני אגיד לכם מה כן טוב בריאל מדריד.
אולי חסרים מגן ימני איכותי, חלוץ כנף ימין ובלם. אבל בוא נראה מה יש: גם למגן הימני שיש היום, דני קרבחאל, יש תכונות טובות. שחקן ספרדי זה משהו שחסר היום בקבוצה, הזהות הספרדית כבר לא קיימת מאז סרחיו ראמוס. הוא מגן מאוד לוחם, אף פעם לא מוותר. מבחינה מקצועית יש משהו שלא כולם רואים: הטבע של מגינים זה לרוץ בצד והם לא תמיד מצליחים להיכנס לאמצע בגלל המבנה השבלוני של הקבוצה. קרבחאל אוהב מאוד להיכנס למרכז המגרש, לעשות קצת כאב ראש ליריבה, ואלו דברים קטנים שלא רואים אותם אבל מה זה חשובים. ודבר אחרון על קרבחאל: יש לו טאץ' מאוד טוב למגן, זה משהו שחסר היום.

1 צפייה בגלריה
דני קרבחאל
דני קרבחאל
דני קרבחאל
(צילום: AFP)

המחליף הראשון הוא לוקאס ואסקס, מגן ושחקן כנף אדיר, לוחם ספרדי עם טכניקה נהדרת. אחריו מגיע אלבארו אודריוסולה. אני חושב שבמידה שהוא מקבל את ההזדמנות שלו הוא המגן הטוב ביותר בעולם - מהיר מאוד, משקיע מאוד כמו מייקון בימים הטובים, רק שקרבחאל היום קצת יותר שימושי ממנו.
לגבי בלם נוסף - אני חושב שרודיגר הוא היום הבלם הטוב בעולם - מהיר וחזק מאוד, ולפי מה שרואים מחזיק את חדר ההלבשה. מבחינה מקצועית הוא עולה כמו מגן למרכז המגרש, וזה משהו שפותח הגנות בצורה ברורה.
לגבי שחקן כנף ימין - אני חושב שרודריגו ו-ואלוורדה זה הבלאנס המושלם, כשהברזילאי נכנס להיות חלוץ שני (אגב, אני חושב שזה התפקיד הכי טוב בשבילו, אבל בשביל המערך זה גם טוב שיהיה בצד ימין). פדריקו נכנס למלא את הפינה בצד ימין, הרי הוא יודע לשחק שם כמו בגמר ליגת האלופות. וככה אני רואה את הדברים - חילופי מקומות של שחקנים, כשיש כמה שלא זזים וכמה סטטיים, זה הכדורגל המודרני. מי שלא זוכר, ככה ברצלונה הגדולה שיחקה, כשצ'אבי ובוסקטס לא זזו הרבה, ואינייסטה ומסי כל הזמן עשו תנועה במגרש. זה כדורגל שמנצחים איתו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.