הריאיון המלא עם רז הרשקו באולפן ynet
(צילום: משי בן עמי)
גראנד סלאם פריז האיר פנים לג'ודאיות הישראליות, ואחרי מדליית הזהב של גפן פרימו, רז הרשקו הוסיפה אתמול (ראשון) זהב בקטגוריית המשקל מעל 78 ק"ג. ענבל לניר (עד 78 ק"ג) זכתה במדליית הארד.
הרשקו התראיינה לאולפן ynet ביום שאחרי ההישג וסיפרה: "וואו, אני בקושי ישנתי בלילה. האדרנלין עדיין נמצא בתוכי, לזכות במדליית זהב בפריז זה משהו מטורף".
2 צפייה בגלריה
הרשקו מול ליה פונטיין בגמר
הרשקו מול ליה פונטיין בגמר
הרשקו מול ליה פונטיין בגמר
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
רז הרשקו חוגגת
רז הרשקו חוגגת
רז הרשקו חוגגת. תחרות ראשונה מאז טוקיו
(צילום: EPA)
"זאת התחרות הראשונה שלי אחרי אולימפיאדת טוקיו, אחרי שלקחתי תקופה קצרה של חופש ואז חזרתי לאימונים. התחרות הזאת הייתה סוג של הכנה להמשך העונה ואני שמחה שהצלחתי לסיים אותה בצורה הזאת", אמרה הרשקו, "אני חושבת שלפני כל תחרות יש לי כל מיני חששות. הפעם באתי עם ראש פתוח ותחושה של 'אוקיי, עכשיו חזרתי, אני לא בשיא הכושר שלי וזה הזמן להוכיח את עצמי גם כשאני לא בשיא הכושר'. אני חושבת שראו שפשוט נתתי את כול כולי שם".
לתחרות בפריז לא נרשמו הרבה משתתפות בכירות בקטגוריית המשקל של הרשקו, ושני ניצחונות הספיקו לה כדי לעלות לגמר ולהבטיח לעצמה מדליה. "יש כל כך הרבה תחרויות בעונה שלמה של ג'ודו ולא בכל תחרות יהיו הטופ של הטופ. אני עכשיו ממוקמת בטופ של המשקל, אז הנה כן היו ספורטאיות טובות בתחרות. כל תחרות היא הזדמנות לעשות משהו חדש", אמרה הישראלית.