היסטוריה התרחשה בפרמייר־ליג. ה־0:7 של ליברפול על מנצ'סטר יונייטד לא רק שהיה הגדול ביותר מבחינה מספרית, אלא כזה שכלל לא מובן. עד עכשיו לא הצליחו טובי הפרשנים והמומחים להבין איך ליברפול, קבוצה בעונה מזעזעת ומתחת לכל מה שצופה ממנה, מגיעה למשחק בכושר ירוד ושבועיים בלבד לאחר שחטפה חמישייה מריאל מדריד פוגשת את מנצ'סטר יונייטד, קבוצה בכושר נהדר עם השחקן הכי טוב בממלכה כיום, כזו שרק לפני שבוע לקחה תואר ופשוט מרסקת אותה לחתיכות.
המשחק הזה ביטא את הבנייה מחדש של ליברפול, את השלישייה הקדמית החדשה שעתידה להיבנות, אך יותר משהיה ניצחון אדיר של ליברפול, היה זה תבוסה משפילה ליונייטד. המשחק היה מאוזן עד לדקה ה־43, אז החלה ההתרסקות. לאחר השער של גאקפו, עלו הקבוצות למחצית השנייה והיה נראה שרק אחת קיימת.
1 צפייה בגלריה
קודי גאקפו
קודי גאקפו
קודי גאקפו
(צילום: EPA)
ההפקרות ההגנתית של יונייטד נתנה לליברפול אין סוף התקפות מתפרצות ואילו קבוצות יותר. זה הרגיש מהיר ומפה לשם, אחרי צמד של נונייז, שער נהדר של גאקפו ועוד שניים של סלאח אנחנו כבר ב־0:6.
רוברטו פירמינו, האיש שלפני יומיים התברר על עזיבתו את ליברפול בסוף העונה כחלק מתהליך הבנייה מחדש, היה האיש הסימבולי ביותר לכבוש ולתת את אקורד הסיום למשחק הזה.
ועכשיו, נשאלת השאלה לאן העונה תלך מכאן. ליברפול קיבלה רוח גבית אדירה במאבק על הטופ 4 וכשהיריבות שלה גם הן לא כל כך חזקות היא תצטרך לקחת את ההזדמנות בשתי היידים.
מנגד, יונייטד נחתה לקרקע והבינה שאליפות לא רק שלא תהיה, גם אף פעם לא הייתה קרובה להיות.
הייתי ממליץ להם להתרכז בליגה האירופית.
יום גדול היה, עוד יום בהיסטוריה של היריבות המופלאה הזו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.