במהלך פעילות מגבשת שארכה יומיים, התקיים היום (רביעי) במלון דן פנורמה בתל אביב ערב הצדעה לספורטאים הפראלימפים לפני היציאה לפריז.
האירוע שהתקיים במלון דן פנורמה, נפתח בברכתו של שגריר צרפת בישראל פרדריק ג'ורנס שהבטיח שהעיר פריז תאיר את פניה למשלחת הישראלית. בהמשך בירך שלומי טחן, מנכ"ל רשת מלונות דן, המשמשת בית לספורטאים הפראלימפים כמעט שני עשורים.
1 צפייה בגלריה
פרדריק ג'ורנס ומשה מוץ מטלון
פרדריק ג'ורנס ומשה מוץ מטלון
שגריר צרפת פרדריק ג'ורנס ומשה מוץ מטלון
(צילום: נדב הולצמן)
בין הנוכחים באירוע: ראש מנהל הספורט חמוטל זוזוט, יו"ר ארגון נכי צה"ל עו"ד עידן קליימן, יו"ר עמותת אילן פרופ' אילן דומניס, מנכ"לית אילן אורית פרידמן, משנה למנכ"ל בית חולים שיבא פרופ' ארנון אפק, ונשיא הכבוד של הועד הפראלימפי אנדרו דנוס, שסיפר על ביקור שערך במחלקת השיקום בשיבא שם פגש את פצועי מחרבות ברזל שהספורט הפראלימפי מהווה אופק עבורם. "אתם השראה לרבים, ואנו גאים בכם" אמר דנוס.
יו"ר הועד הפראלימפי משה מוץ מטלון הודה לנותני החסות ואמר: "לא היה פשוט, לא לספורטאים, ולא לנו כגוף האחראי עליהם, לקום מן האסון שנפל עלינו בשביעי באוקטובר. תקציבים שהובטחו לא הגיעו, עלויות הביטחון הרקיעו שחקים, מחנות אימונים בוטלו, תחרויות התקיימו במקומות בהם לא היינו רצויים והדירוג העולמי נפגע. למרות זאת הצלחנו להרכיב משלחת לתפארת, המייצגת נאמנה את הישראליות המגוונת. ברור לכולם שללא תמיכת חברות החסות וידידי הוועד הפראלימפי, לא ניתן היה לעמוד במשימה זו".