ריאל מדריד, המלכה בלבן של ליגת האלופות, נראתה מבוהלת במשחק מול מנצ'סטר סיטי שנגמר בהשפלה ובהדחה בחצי הגמר. לא ברור איך קבוצה מפוארת כמו ריאל שמגיעה לגומלין חוטפת בראש בכזאת קלות ארבעה חתיכות מהסיטיזנס.
אם אתם מחפשים קורבן להאשים בתבוסה הכואבת של ריאל מדריד, אז קרלו אנצ'לוטי הוא ממש לא הכתובת. קבוצה שמתבזה בצורה כזאת לא ראויה להילחם על תארים. לא דמיינתי בחלומות הכי שחורים שלי שריאל מדריד תחטוף רביעייה מסיטי.
1 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי ריאל מדריד
מנצ'סטר סיטי ריאל מדריד
מנצ'סטר סיטי ריאל מדריד
(צילום: REUTERS/Carl Recine)
תמיד הכי קל להאשים את המאמן שהוא כביכול בנה את הקבוצה. איפה היו השחקנים באותו ערב, הם חסינים לדעתכם מהערב הנורא של מדריד? כנראה שהבלאנקוס יצטרכו לעשות חשבון נפש עם עצמם, בשביל להבין איפה הם טעו וכיצד משתפרים בעונות הבאות.
המטרה תהיה להתחמש בשחקני רכש, כי כרגע השוק לא מניב פירות עבור ריאל מדריד, שתצטרך להפעיל את כל הכישורים שלה על מנת למצוא את השחקנים המתאימים ביותר.
אחד האנשים הכי פגיעים שיצאו מהמשחק באותו ערב הוא ללא ספק השוער טיבו קורטואה, שהוציא ארבעה כדורים מהרשת. הצד הפסיכולוגי שיחק תפקיד בהצגה באצטדיון איתיחאד. שוער הוא לא בובה, גם לו יש רגשות והוא לא יכול להסתיר אותם. התפקיד של מועדון בריא הוא לקחת את השוער בסיום המשחק, ולתמוך בו על מנת לא להוביל אותו לנפילה לקרשים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.