גם גילי ורמוט, המנהל המקצועי של הפועל ר"ג ומי שהיה אחד מהשחקנים הבולטים בכדורגל הישראלי בשני העשורים האחרונים, עדיין לא נרגע ממהומת הענק המכוערת בסיום משחק העונה בין הפועל באר-שבע למכבי חיפה ביום שני האחרון.
"ריפליי" - תוכנית הספורט של ynet radio
"האמת, מבאס", הוא מספר בריאיון נרחב ל"ריפליי", תוכנית הספורט של ynet radio. "היה משחק כיפי, קצבי, ואז הביזיון הזה שקרה בסוף. מין קטטה כזו שלא נגמרת. זה נמשך למדרגות במנהרה, ליד האוהדים. עכשיו נראה מה יהיו העונשים".
2 צפייה בגלריה
גילי ורמוט
גילי ורמוט
"תמיד הייתי נזהר, חושב עם הראש". ורמוט
(צילום: אפי שריר)
ומה אתה מציע? "מניח שיהיה קנס כספי. זה העונש המועדף על בעלי הקבוצות. לא מאמן שיהיו הורדת נקודות. לא חושב שייקחו למכבי חיפה את האליפות על הדבר הזה".
ורמוט גדל בהפועל חיפה, זכור בעיקר משנותיו בהפועל ומכבי ת"א עד שבדצמבר 2020 החליט לתלות את הנעליים אחרי קריירה עשירה. הוא זכור לא רק כאחד מהשחקנים האהובים בכדורגל הישראלי, אלא גם ככדורגלן הוגן. "תמיד הייתי נזהר, חושב עם הראש, לא רוצה להשאיר את הקבוצה שלי ב-10 שחקנים", מסביר ורמוט. "האדום היחידי שלי בקריירה היה כששחקן הפיל אותי וכל המשחק הציק לי. תוך כדי המשחק נתתי לו בעיטה. זה היה בראיין גרזיצ'יץ'. הוא היה בהפועל חיפה ואני בהפועל ת"א. נפלתי נתתי לו בעיטה תוך כדי, השופט קלט את זה ונתן לי אדום. אז באותו רגע לא שלטתי, זה מעשה טיפשי, הפעם היחידה כמובן בקריירה. אבל יש בארץ שחקנים חמומי מוח יותר ושזה קורה להם, הם לא פועלים עם הראש".
2 צפייה בגלריה
"האופי שלי היה משחק התקפי". ורמוט
"האופי שלי היה משחק התקפי". ורמוט
"האופי שלי היה משחק התקפי". ורמוט
(צילום: עוז מועלם)
לשאלה מתי נראה את ה"גילי ורמוט הבא", ענה המנהל המקצועי של הפועל ר"ג: "אני לא בטוח שאין אחד כזה היום. יש לנו את מנור סולומון, שהולך להיות אחד הגדולים ואני עוקב אחריו. גם אוסקר גלוך, שצעיר ממנו, יש לו דריבל ואחד על אחד מצוין. להבדיל ממני, הוא גולר וקילר ברחבה. יש פה כישרונות בכדורגל הישראלי".
ורמוט, גם כשחקן, אהב יותר כדורגל התקפי. "זה היה האופי שלי, גם מאור מליקסון היה שחקן כזה. יש מאמנים שרואים שחקן שהוא כשרוני ויצירתי ותמיד שמים איתו דגש על לרדוף אחרי המגן, או שמים מסביבו שחקנים אפורים. ברור שזה מפריע לו. יש מאמנים ויש מאמנים. ברק בכר הוא יוצא דופן כי פתאום הוא שובר מוסכמות, משחק עם 4-5 שחקני התקפה".