3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
(נעם מורנו)
"אנחנו לא יכולים להראות ככה בשום שלב", אמרו בהפועל חולון אמש (ראשון) לאחר ההפסד 104:84 להפועל ירושלים במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. חניכיו של מאוריציו בוסקאליה הגיעו למפגש מול קבוצה שבדיוק ערכה שינוי על הקווים, ובמועדון ידעו כי צפוי להם משחק קשה.
ההפסד, שהיה למעשה הראשון של הסגולים-צהובים בליגה, הגיע לאחר שני משחקים בהם הקבוצה התקשתה: מול עירוני נס ציונה, מחצית שנייה טובה יותר הספיקה ומול הפועל גלבוע/גליל הקבוצה לא פגעה מבחוץ, וניצחה את המשחק מקו העונשין לאחר שנשרקה עבירה על כריס ג'ונסון.
3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין ומאוריציו בוסקאליה
יותם הלפרין ומאוריציו בוסקאליה
יותם הלפרין ומאוריציו בוסקאליה
(אורן בן חקון)
חניכיו של בוסקאליה פגשו בשלב קדם העונה את נס ציונה, כמו גם את הפועל ירושלים, יותר מפעם אחת ובכל המפגשים ידם הייתה על העליונה, כך שהקושי הוא דבר שבהחלט לא היה אפשר לצפות לו. במועדון דיברו לאחר המשחק בעיקר על רמת ביצוע לא טובה בהגנה, כשכזכור, הקבוצה נבנתה על טיקט הגנתי ואמש היא פשוט לא הגיעה לצד הזה של המגרש.
מנגד, ירושלים תחת הדרכתו של יותם הלפרין כמאמן זמני, השלימה ריצות בקלות יתרה והזריקות מבחוץ נכנסו באחוזים גבוהים. בחולון כאמור ציפו שהירושלמים יגיעו אחרת לאחר החלפתו של אורן עמיאל, אך כפי שציין מאמנה של חולוניה במסיבת העיתונאים, הוא תיאר את המשחק כ’אגרוף לפנים’. הסגולים הפסידו בקרב על הריבאונד ובהגנת האחד על אחד, כשגם בגזרת הזריקות לסל היו אלו חניכיו של הלפרין שזרקו שבע זריקות יותר, כשגם אחוזי הקליעה היו גבוהים יותר.
3 צפייה בגלריה
ניב משגב
ניב משגב
ניב משגב
(איציק בלניצקי)
“אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לרדוף”, הבהירו בסביבת הקבוצה. למרות הפתיחה הטובה של הפועל ירושלים, חולוניה הצליחה לחזור למשחק ואף לעלות ליתרון 20:21, רק שאז, הקבוצה מהבירה שוב הגיבה בריצה כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון. ברבע השני היתרון של המארחת צמח כבר ל-30:46, אך שוב חולון הצליחה לקזז וברבע השלישי אף להשוות את התוצאה ל-60:60, אך בכל הפעמים קבוצתו של הלפרין הגיבה בריצה. בחולון הודו כי יש להם עוד עבודה ומקום להתפתח כקבוצה ושהם מקווים לתגובה טובה של השחקנים לקראת המשחק הבא, ביום רביעי מול קלוז' נאפוקה במסגרת ליגת האלופות. "זו הייתה קריאת השכמה", סיכמו.
ניב משגב אמר לאחר המשחק: "כל המשחק רדפנו אחריהם. כל סל או ריצה קטנה הוציאו לנו את האוויר. פתחנו בצורה לא מספיק אגרסיבית והיה לנו קצת קשה מול החילופים שלהם בהגנה, אני מאמין שנמצא את הפתרונות לקראת המשחק הבא".