1 צפייה בגלריה
דני אבדיה חוסם
דני אבדיה חוסם
דני אבדיה חוסם
(רויטרס)
דני אבדיה מתרגל לתפקידו החדש בעונתו השנייה בוושינגטון כאשר הוא עולה בכל משחק מהספסל לכ-20 דקות בממוצע. הלילה (בני שני לשלישי) הוא קיבל 18 כאלה בהפסד 118:111 לאטלנטה, קלע 9 נקודות עם 4 מ-5 מהשדה ובתקשורת המקומית בעיר הבירה היו מרוצים מהיכולת שהפגין כאשר ב-NBC החמיאו לו: “אבדיה היה טוב. זה כנראה היה משחקו הטוב ביותר העונה. כל התכונות הבולטות שלו הוצגו לראווה. הוא הגן היטב והוביל את הכדור בצד השני בצורה איכותית”.
עוד נכתב: “היכולת של אבדיה ודניאל גאפורד מזכירה שיש לוויזארדס קבוצה צעירה וטובה שמתפתחת היטב. הדרך הטובה ביותר של וושינגטון להפתיע באמת העונה תהיה אם אחד הצעירים יבצע קפיצה, עדיין מוקדם להגיד אם זה יהיה אבדיה או גאפורד, אבל הלילה הם נראו טוב”.
זה היה לילה גדוש במשחקי NBA ואחת הכותרות המרכזיות הגיעה מהמשחק בו בוסטון הפסידה בפעם השלישית ברציפות בביתה 128:114 לשיקגו. הבולס היו בפיגור של 19 נקודות אך רשמו רבע אחרון נדיר של 11:39 והצליחו לצאת עם ניצחון בהפרש דו ספרתי. בסיום המשחק החצים בשורות הסלטיקס הופנו כלפי ג’ייסון טייטום וג’יילן בראון כאשר מי שביקר אותם הוא דווקא חברם לקבוצה, מרכוס סמארט: “אין לי יותר מדי איך לעזור לקבוצה בלי הכדור בידיים שלי. אני רק יכול לעמוד בפינה. אנחנו מריצים מהלכים עבור השחקנים הטובים ביותר שלנו, כל קבוצה יודעת את זה, אי אפשר להמשיך לשחק ככה”.
“הייתי שמח לשחק כדורסל, אבל כל קבוצה יודעת שאנחנו הולכים על ג’ייסון וג’יילן, וכל קבוצה מתעסקת רק באיך לעצור את שניהם, בניסיון לגרום להם למסור, אבל הם לא רוצים למסור. אלו שחקנים שלומדים, אנחנו גאים בהתקדמות שלהם, אבל שניהם יצטרכו לעשות עוד צעד קדימה בניסיון ללמוד איך לייצר גם עבור אחרים ולא רק עבור עצמם”. טייטום ובראון סירבו לדבר עם התקשורת לאחר מכן.