1 צפייה בגלריה
הראל שלום
הראל שלום
הראל שלום
(אורן בן חקון)
שחקנה של הפועל ירושלים, הראל שלום, הועמד הבוקר (שלישי) לוועדת משמעת פנימית של המועדון בעקבות החשיפה ב-ONE על התנהלותו בסיום המשחק בו ניצחה העולה החדשה 0:1 את מכבי פתח תקווה.
כפי שפורסם ב-ONE, שלום ניסה להתעמת פיזית עם אוהדי הקבוצה, קילל והניף אצבע משולשת לכיוונם בסיום המשחק בטדי. בשל כך הוא עמד בפני ועדת משמעת וקיבל קנס כספי משמעותי על התנהגותו. "זה אירוע שאסור היה לו להתרחש, ואני מצטער עליו עמוקות. זה החל כהלצה אישית אל מול חבר שקיבלה פרשנות אחרת, והתגלגל לאירוע שכלל לא התכוונתי שיקרה”, אמר שלום לאחר קבלת העונש.
“זו הפעם הראשונה בכל שמונה העונות שלי במועדון שאני נקלע לסוג של עימות כלשהו עם הקהל שלנו, ואני עדיין המום שזה קרה לי. אני מבין שכשחקן עליי לשמש כמודל חיקוי עבור הדור הבא של השחקנים ועבור האוהדים. קשה מאוד לשבת בצד, לראות את החברים שלך נלחמים ונותנים הכל ולהרגיש עוינות ובוז מצד אנשים ביציע במהלך כל המשחק. זה דבר שאף פעם לא חוויתי במועדון הזה ולכן איבדתי את הראש. כולנו צריכים לעשות הכל, אבל הכל, כדי שדברים כאלה לא יחזרו, זו לא הדרך של הקבוצה שלנו. אני את השיעור שלי למדתי ואני שוב מתנצל על התקרית המיותרת בפני כלל האוהדים שלנו", הוסיף השחקן.
הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה