2 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
(רויטרס)
רוברט לבנדובסקי פשוט לא עוצר. הכוכב הגדול של באיירן מינכן, שתמיד שם למענה בכל משחק מחדש, רשם הערב (שלישי) עוד תצוגת ענק וציון דרך נהדר בקריירה. בהופעתו ה-100 בליגת האלופות, הפולני פשוט לא ריחם על בנפיקה ועם שלושער אדיר, הגיע ל-81 שערים אי פעם במפעל הבכיר ביבשת.
החלוץ הפך לפולני הראשון בהיסטוריה שמגיע למאה משחקים באלופות, וכן לשחקן המהיר ביותר שכובש 81 שערים במפעל, כאשר אחרי 100 משחקים ליאו מסי כבש 77 שערים וכריסטיאנו רונאלדו 64, פחות ממנו.
בנוסף, הפולני המשיך לבסס את מעמדו במקום השלישי במלכות הכובשים בכל הזמנים באלופות, אחרי רונאלדו (138 גולים) ומסי (123), והוא השחקן ה-42 בהיסטוריה של המפעל שמגיע למספר ההופעות המרשים. לבנדובסקי הוא גם השחקן השישי אי פעם שכובש במשחקו המאה בליגת האלופות, אחרי תיירי הנרי, זלאטן איברהימוביץ’, כריסטיאנו רונאלדו, אנדראה פירלו וטוני קרוס.
כמו כן, לבנדובסקי הפך לשחקן הראשון שכובש, מבשל ומחמיץ פנדל במשחק אחד באלופות מאז דייגו קוסטה בנובמבר 2013 (במדי אתלטיקו מדריד מול אוסטריה וינה), אך אף אחד לא חתם את ההופעה הזו עם שלושער בנוסף. הפולני שמר על מאזן מושלם מהנקודה הלבנה במפעל עם 14/14, עד הערב. בהמשך, כאמור, הוא גם הבקיע את השני והשלישי שלו בערב חלומי.
2 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
(רויטרס)
קצת יותר משלושה שבועות עד שיחולק כדור הזהב, ולבנדובסקי המשיך לשפר את מאזנו. בעונה הנוכחית כבש החלוץ הנפלא 22 שערים ב-16 הופעות. כמו כן, רק בשני משחקים מתוך עשרה בבונדסליגה הוא לא הבקיע העונה וכן כבש בכל משחק מתוך הארבעה בצ’מפיונס (שער שביעי).