2 צפייה בגלריה
פאולו דיבאלה בטירוף
פאולו דיבאלה בטירוף
פאולו דיבאלה בטירוף
(רויטרס)
פאולו דיבאלה נכנס לרשימה של הגדולים ביותר בהיסטוריה של יובנטוס. ‘לה חויה’, שכבש את שער היתרון ב-2:4 על זניט סנט פטרסבורג בליגת האלופות, הגיע ל-105 שערים בכל המסגרות במדי הגברת הזקנה ובכך, עקף את מישל פלאטיני, אגדת העבר של המועדון, לו 104 שערים. בהמשך, דיבאלה הוסיף שער נוסף מהנקודה הלבנה והעלה את מאזנו ל-106.
דיבאלה, שהספיק להגיע לכמות כה מכובדת במועדון בו הוא משחק מ-2015, עשה בדיוק מה שערן זהבי עשה לפני חודש כשעקף את מוטל’ה שפיגלר בדרך לראש טבלת כובשי נבחרת ישראל בכל הזמנים: לאחר שכבש, הוא חגג באותה צורת חגיגה מפורסמת שבה חגג פלאטיני, עם השכיבה תוך השענת הראש על היד.
פדריקו קייזה, שכבש את השער השלישי בחגיגה, רשם ציון דרך משלו: הקיצוני האיטלקי כבש את שערו החמישי במדי יובנטוס בליגת האלופות ובכך עקף את זינדין זידאן, לו היו חמישה בלבד במדי הגברת הזקנה במפעל הבכיר ביבשת.
מאמן יובה, מסימיליאנו אלגרי, דיבר בסיום: “אני מאמן, לא כלב נחייה. מחר אתן לשחקנים יום חופש כפרס. דיבאלה? הוא נתן הופעה מושלמת מבחינה טכנית, כמו כל הקבוצה. לקבוצה יש טכניקה, כולם משתפרים. בינתיים השגנו את המטרה הראשונה שלנו העונה –להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות”.
דיבאלה עצמו אמר בסיום: “היינו צריכים ערב כמו זה. המפתח היה הסבלנות כי עשינו את הדברים כמו שצריך במחצית הראשונה והיינו צריכים להישאר רגועים. עשינו את זה ועשינו מחצית שנייה גדולה”.
2 צפייה בגלריה
פדריקו קייזה ואלברו מוראטה חוגגים
פדריקו קייזה ואלברו מוראטה חוגגים
פדריקו קייזה ואלברו מוראטה חוגגים
(רויטרס)