2 צפייה בגלריה
אונאי אמרי
אונאי אמרי
אונאי אמרי
(רויטרס)
אחרי גל השמועות כי אונאי אמרי נמצא בדרכו לניוקאסל, המאמן הספרדי של ויאריאל הוציא הודעה בה הבהיר כי אין ברצונו לעזוב את המועדון. אמש (שלישי), אישר אמרי את ההתעניינות בו מצד הקבוצה האנגלית, שצריכה לפצות את הצוללת הצהובה בשישה מיליון אירו אם היא רוצה לשחרר אותו מחוזהו אצלה.
המאמן עצמו נשאל על כך לאחר ה-0:2 של ויאריאל על יאנג בויז והודה: “בניוקאסל אמרו לי שהם מעוניינים בי ולא אמרתי להם לא, אבל עדיין אין הצעה. אין לי עוד חדשות מעבר לכך וכרגע אני מרוכז רק בוויאריאל. אם תהיה הצעה אדבר על זה עם הקבוצה שלי, יש לי הרבה כבוד לוויאריאל”.
2 צפייה בגלריה
אונאי אמרי
אונאי אמרי
אונאי אמרי
(רויטרס)
הספרדי המשיך להעביר מסרים מעורפלים, וכשנשאל האם יראו אותו על הקווים ביום ראשון בלה סרמיקה השיב: “בעיקרון כן”. בהמשך התבקש לנתח את מצבה של ניוקאסל ונמנע מכף: “אני לא יכול לומר מה המצב של ניוקאסל כי תפקידי הוא לנתח רק את ויאריאל, שאני אסיר תודה אליה”.
נשיא הצוללת הצהובה, פרננדו רויג, התייחס גם הוא לשמועות: “אמרי שמח פה ויש לו חוזה, לדעתי צריך לכבד חוזים. אנחנו מרוצים מאונאי ואני מאמין שזה גם הפוך, בירכתי אותו על הניצחון וכרגע אין שום דבר עם קבוצה אחרת”.
בהודעה שפרסם היום, שפך אמרי אור על עתידו: “לכל הקולות שהיו אתמול במדינות אחרות, אני מחויב במאה אחוז לוויאריאל. אני מודה על כך שמועדון מעוניין בי, אך אני נאמן למשפחת רויג ולהחלטה שלי להמשיך לקחת חלק בפרויקט הנפלא הזה. אני רוצה להודות לקהל שתומך בי לאורך כל הדרך במועדון”.