2 צפייה בגלריה
כריס פול
כריס פול
כריס פול
(רויטרס)
משחקי הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA סיפקו לנו מספר דרמות ושיאים כשבמוקד כריס פול עקף את סטיב נאש בטבלת מוסרי האסיסטים בליגה הטובה בעולם, כשמסר 18 כאלה בניצחון 100:112 של פיניקס סאנס על ניו אורלינס פליקנס. כמו כן לברון ג’יימס המשיך להוכיח שהוא המלך של הליגה כשקלע 30 נקודות והוביל את לוס אנג’לס לייקרס לניצחון 117:119 על יוסטון רוקטס.
כריס פול, גיבור הניצחון, התרגש מהמעמד ואמר בראיון “זה מדהים. המשפחה שלי נמצאת פה, אבא שלי שנתן לי את הכדור לראשונה פה איתי. לשחק נגד ניו אורלינס, איפה שהמסע שלי התחיל. העיר הזאת תמיד תהווה משפחה עבורי”. פול התחיל את המשחק במקום החמישי בטבלת מספר האסיסטים הגבוה ביותר בליגה בכל הזמנים, וכשמסר את האסיסט ה-10,336 שלו הוא עלה למקום השלישי על חשבונו של סטיב נאש.
גיבור ניצחון נוסף הוא לברון ג’יימס שהוביל את הלייקרס לניצחון צמוד על הרוקטס בזכות 30 נקודות, 10 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. בסוף המשחק ג’יימס התייחס להופעה: “כל העניין זה להיות ברגע. לנסות לבצע את המהלכים הטובים ביותר עבור הקבוצה”. בנוסף אליו, גם ראסל ווסטברוק ואנטוני דייויס חוו משחק מצוין, כשכל אחד מהם תרם 27 נקודות.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)