3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(אורן בן חקון)
בבית״ר ירושלים נערכים למשחק החוץ מול מכבי פתח תקווה, ואתמול התקיימה ישיבה בנוגע להכנות סביב מניעת כניסתם של אוהדים מורחקים מהאצטדיון שלמה ביטוח בפ”ת. גורמים בקבוצה מהבירה הופתעו מאוד מהדברים שאמר אבי לוזון אתמול בתוכנית הספורט של ישראל, על כך שיאפשר לכל אוהד עם כרטיס להיכנס למשחק.
היום (רביעי) מספרים בבית״ר כי צוות האבטחה מצד מכבי פתח תקווה משתף פעולה בצורה מלאה עם צוות האבטחה מירושלים. מנהל האבטחה מטעם בית״ר, מאיר עמוס, נפגש עם נציגי המשטרה וסוכם כי המשטרה תאפשר לנציגי האבטחה של בית״ר שיגיעו מירושלים למנוע כניסתם של אוהדים על פי הרשימה שהעבירה הקבוצה הכוללת 38 אוהדים.
3 צפייה בגלריה
השלט ביציע אוהדי בית"ר ירושלים
השלט ביציע אוהדי בית"ר ירושלים
השלט ביציע אוהדי בית"ר ירושלים
(עמרי שטיין)
״הדברים ייעשו בדיוק כמו בנוף הגליל, גורמי האבטחה של האצטדיון בפתח תקווה משתפים פעולה בצורה מלאה ומאפשרים לנו להביא מאבטחים על מנת למנוע כניסתם לאצטדיון של אוהדים מורחקים ולאתר אוהדים שמופיעים ברשימה שינסו להסתנן למשחק״, אמרו בבית״ר ירושלים.
בית״ר תעמיד מאבטחים בכל היציעים כדי למנוע כניסה של אוהדים מורחקים. אחת האפשרויות שנבחנות היא ליצור טבעת אבטחה לפני שערי הכניסה לאצטדיון ושם לאתר את האוהדים המורחקים ובכך למנוע דוחק של אוהדים בכניסה ליציעים.
3 צפייה בגלריה
הסדרנים ואוהדי בית"ר
הסדרנים ואוהדי בית"ר
הסדרנים ואוהדי בית"ר
(מערכת ONE)
בצל ההתעסקות עם האוהדים, בית״ר תאלץ להרים את עצמה לקראת המפגש מול גיא לוזון ושחקניו. הפסד נוסף ביום שבת עשוי לערער את מעמדו של המאמן ארווין קומאן. כרגע ההולנדי מקבל גיבוי מלא מאלי אוחנה וגם השחקנים מכבדים אותו ולא מפילים עליו את התיק.
קאמסו מארה שפרק את הכתף במשחק ביום שני אמור להיות כשיר למשחק בפתח תקווה. בקבוצה קיימת אכזבה מהיכולת של אדווין ג׳אסי, אך יחד עם זאת חושבים שזה עניין של זמן עד שהשחקן יפיק מעצמו את מה שמצפים ממנו.