2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
צ’אבי בדרך להפוך למאמן ברצלונה וכבר סיכם את תנאיו בקבוצה עד 2024, אך מה שעדיין לא סוכם זה שחרורו מאל סאד הקטארית, ונדמה שהמשימה של הקטלונים תהיה קשה מאוד בנושא הזה. היום (רביעי) נציגים מטעם הנהלת בארסה - המנהל הספורטיבי מתאו אלמאן וסגן הנשיא רפאל יוסטה, המריאו לקטאר על מנת לסגור עם השייח מוחמד בין חאמד, הבעלים של הקטארים, את העסקה על המאמן.
לאחר שנפגשו, המנכ”ל של אל נסאר, טורקי אל-עלי, הוציא הודעה מטעם המועדון: “אנחנו מברכים את בארסה על הביקור שלה ומכבדים אותה. עמדת המועדון ברורה מההתחלה, אנו מחויבים להשאיר את צ’אבי איתנו ולא נוכל לאפשר לו לעזוב בתקופה הרגישה הזו של העונה, אנחנו מתכוונים להשאיר אותו פה”.
לאחר מכן גם צ’אבי עצמו התייחס לנושא: “אני וברצלונה מדברים ואני מעריך את זה שהם באו לכאן, זה מדהים עבורי. צריכים להגיע להסכמות, אני מקווה שהפתרון יגיע בזמן הקרוב. חזרה לברצלונה תהיה מרהיבה, זה בין המועדונים עכשיו. אנחנו מדברים כבר כמה ימים”.
בינתיים, אמור על פי השערות בקטלוניה להיות מוצג ביום שני כמאמן בארסה, ואולי יצפה מהיציע במשחק נגד סלטה ויגו. הקבוצה מקווה להכריז רשמית על המינוי עד סוף השבוע. בניגוד לבקשת השייח, הנשיא ז’ואן לאפורטה לא המריא לקטאר, וב’מארקה’ תיארו זאת כלקיחת סיכון מצידו של האחרון.
יחד עם זאת, זה לא מה שצפוי להפיל את העסקה, כאשר בתקשורת הקטלונית התייחסו לכך וטענו: “אל סאד לא תהרוס לצ’אבי את משרת חלומותיו, היה לשייח ניסיון לרשום הישג תדמיתי בכך שלאפורטה יגיע למדינה, אך זה לא צלח”. המשחק של הקבוצה הקטארית הערב מול אל דוחאיל יהיה האחרון שלה עד דצמבר, ולפיכך יהיה לה מספיק זמן למצוא מחליף.
בתוך כך, בקטלוניה טוענים כי לאחר שחרורו של רונאלד קומאן, “רשת הביטחון” שהייתה לפיליפה קוטיניו בבארסה הסתיימה. הקבוצה החליטה למכור את הברזילאי ותעשה כל שביכולתה כדי להיפטר ממנו בחלון ההעברות הקרוב של החורף, כאשר ניוקאסל ממשיכה להיות מוזכרת כיעד אפשרי. במשחק החשוב אתמול בליגת האלופות, קוטיניו לא ראה דשא בקייב כשהקבוצה נלחמה להשיג תוצאה טובה.
2 צפייה בגלריה
פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו
(La Liga)