2 צפייה בגלריה
סטפנוס ציציפאס
סטפנוס ציציפאס
סטפנוס ציציפאס
(רויטרס)
משחקי רבע הגמר בטורניר המאסטרס בפאריס החלו היום (רביעי), אבל מלבד התוצאות היה גם סיפור אחד מרכזי – סטפנוס ציציפאס, המדורג שלישי בעולם, פרש במצב של 4:2 במשחקו מול אלכסיי פופירין האוסטרלי. היווני סיים את דרכו בתחרות בשל פציעה בידו וזכה לקריאות בוז מחרישות אוזניים מצד הקהל המקומי, והפעם לא בגלל הפסקות השירותים.
כזכור, לאורך החודשים האחרונים הכוכב היווני זכה לשלל ביקורות על כך שבזמן מומנטום שלילי שלו או נקודות מכריעות, הוא יוצא להפסקות שירותים ובזמן הזה הוא גם מקבל טיפים בסמארטפון מאביו. הפעם, המדורג שלישי בעולם שלא נחשב כבר לא אהוב במיוחד, ספג את קריאות הבוז בשל פרישה מוקדמת מול האוסטרלי, כבר במערכה הראשונה.
במשחק מרכזי נוסף: קרלוס אלקרס, ילד הפלא הספרדי, שלח הביתה גם את יאניק סינר, הכוכב האיטלקי שהגיע מהמקום ה-9 בעולם ונכנע לתצוגה ענקית של יריבו, שאמנם בן 18 בסך הכל, אבל משחק כמו טניסאי מנוסה הרבה יותר. המדורג 35 עלה לשלב הבא אחרי 6:7(1) ו-5:7, כשידע להעלות הילוך בדיוק ברגעים המכריעים.
2 צפייה בגלריה
קרלוס אלקרס
קרלוס אלקרס
קרלוס אלקרס
(רויטרס)
הוגו גאסטון המקומי, 103 בעולם, הדהים את פבלו קארנו-בוסטה (17בעולם) עם 7:6(3), 4:6 ו-5:7. טיילור פריץ, האמריקאי שנמצא בכושר מצוין, שלח הביתה של אנדריי רובלב, מדורג 6, שממש לא מוצא את עצמו בתקופה האחרונה, עם 5:7 ו-6:7(2). קמרון נורי ניצח 3:6 ו-4:6 את ריילי אופלקה וגריגור דימטירוב התפוצץ במערכה השלישית והמכרעת מול קארן קצ’אנוב עם 6:4, 2:6 ו-0:6.
במשחקים המאוחרים יותר בפאריס חגגו עלייה – גאל מונפיס, הגיבור המקומי, שיפגוש בסיבוב הבא את נובאק ג’וקוביץ’ לקרב גדול ומסקרן. גאל (22 בעולם) ניצח 6:2, 6:7(4) ו-2:6 את אדריאן מנארינו בדרבי הצרפתי. אלכסנדר זברב, הרביעי בעולם, גבר 3:6 ו-6:7(5) על דושאן לאיוביץ’ הסרבי. מרקוס גירון האמריקאי הפתיע את דייגו שוורצמן (15) עם 6:7(2) ו-6:7(4). לקינוח עוד אמריקאי עלה, סבסטיאן קורדה, מדורג 39, ניצח בקלות 2:6 ו-4:6 את מרין צ’יליץ’ הוותיק.