4 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(חגי מיכאלי)
לאחר ההפסד הכואב להפועל ירושלים במחזור האחרון, מכבי פתח תקווה תארח ביום שבת הקרוב את בית״ר ירושלים במטרה לצאת לפגרה עם שלוש נקודות שישפרו את מיקומה בטבלה.
״אני מסכים שעד עתה אנחנו לא יציבים, בטח במה שקשור לתוצאות״, אמר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק. ״אנחנו כרגע לא הצלחנו לייצר איזשהו רצף חיובי. לצד תוצאות מצוינות יש גם כאלה פחות טובות, אבל תפקידנו לייצר את היציבות״.
לוזון: ״לא מתעסקים בקהל של בית״ר״
הסיבות: ״אין לנו שום תירוץ ושום אליבי לתוצאה כזאת או אחרת. מה שהיה בעבר זה כבר היסטוריה ולא מעניין אף אחד. תפקידנו כצוות, כקבוצה או כמועדון לייצר את התוצאות בכוח או במוח״.
ההפסד להפועל ירושלים: ״אני מתוסכל מאוד מהתוצאה אבל אין מה להביא את התסכול הזה למשחק הבא. אנחנו עובדים כדי לשפר את הדברים כדי שהשבת נהיה מרוצים ולא מתוסכלים״.
4 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(חגי מיכאלי)
4 צפייה בגלריה
גיא לוזון ואריק ינקו
גיא לוזון ואריק ינקו
גיא לוזון ואריק ינקו
(חגי מיכאלי)
הלחץ בבית״ר וסוגיית הקהל: ״אנחנו לא מתעסקים לא ביריבה ולא בכמות הקהל שתגיע או מגיעה. אנחנו מרוכזים אך ורק בלשפר את המשחק שלנו ולהביא את התוצאה הראויה. חשיבות המשחק היא עצומה בלי קשר לפגרה. לפגרה אין שום משמעות מבחינתנו לפחות״.
גם השוער, אריק ינקו, דיבר לקראת ההתמודדות: ״אני חושב שמבחינת המשחק שלנו, אנחנו לא מציגים יכולת פחות טובה מהעונה שעברה. התוצאות לא מוכיחות את הפוטנציאל של הקבוצה השנה. עם הסידורים הנכונים ותוכנית המשחק הנכונה נעשה תוצאות יותר טובות ורצף חיובי״.
4 צפייה בגלריה
אריק ינקו
אריק ינקו
אריק ינקו
(חגי מיכאלי)
המטרות: ״אני מאמין גדול בסגל השחקנים ובחומר שיש פה כדי להביא תוצאות״.
היריבה: ״אין לי מה לדבר עליהם בכלל, אנחנו צריכים לעשות את התוצאה שלנו. אין פה שום עניין שלהם או קבוצה כזו או אחרת. עשינו תוצאות פחות טובות ואנחנו חייבים את המשחק הזה ממש בשבילנו בלי קשר לשום קבוצה אחרת״.
התקופה הטובה שלו וזימון לנבחרת: ״אני עושה את ההכי טוב שלי כל הזמן מאז שאני צעיר ועד היום. אם המאמן יראה לנכון לזמן אותי אני אשמח ואם לא הכל בסדר