3 צפייה בגלריה
ברנדלי קוואס חוגג עם שרן ייני
ברנדלי קוואס חוגג עם שרן ייני
ברנדלי קוואס חוגג עם שרן ייני
(רדאד ג'בארה)
ההצלחות שרושמת מכבי תל אביב במפעלים האירופיים בשנים האחרונות, שוות לה לא רק נקודות דירוג שמקלות עליה בהגרלות, אלא גם לא מעט כסף. הערב (חמישי) הצהובים גברו 0:3 על ה.י.ק. הלסינקי והבטיחו העליה מאחד משני המקומות הראשונים בבית 1 בקונפרנס ליג.
בשונה מהשיטה שהכרנו בליגה האירופית, הדרך במפעל החדש מעט שונה, ובשל כך קיים הבדל בין הסכומים אותם מקבלות הקבוצות שסיימו במקום השני ובמקום הראשון בבית. מי שתסיים בפסגת הבית בתום שישה מחזורים תעפיל ישירות לשמינית גמר המפעל, בעוד סגניתה תמשיך לשלב הפלייאוף, שם תיאבק במפגש כפול מול אחת משמונה הקבוצות שסיימו במקום השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית.
יצחקי: שמח שהשחקנים ביצעו את מה שביקשתי
לכן, הצהובים למעשה הבטיחו הכנסה של 625 אלף אירו, בשל העובדה שהקבוצה שמסיימת במקום השני בבית תזכה ל-325 אלף אירו על ההישג, ועוד 300 אלף אירו על השתתפות בשלב הנוקאאוט. אם יגדילו ויזכו במקום הראשון בבית, השחקנים של ברק יצחקי יזכו ב-600 אלף אירו ועוד 625 אלף אירו על השתתפות בשלב שמינית הגמר, משמע 1,225,000 אירו.
בנוסף, מחזיקת הגביע יכולה להרוויח מיליון אירו נוספים עד סיום שלב הבתים, אם תנצח את שני המשחקים הנוספים (500 אלף אירו לכל ניצחון). עם הניצחון הנוכחי הצהובים כבר הבטיחו הכנסה של 5,989,500 אירו, אליהם הם יוכלו להוסיף עוד 2,225,000 אירו, אם ינצחו את שני המשחקים הנוספים ויעפילו ישירות לשמינית הגמר מהמקום הראשון.
3 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
(נעם מורנו)
מבחינת נקודות דירוג, השחקנים בצהוב הבטיחו 23.5 כאלה לקראת העונה הבאה, שלוש נקודות יותר מהמאזן איתו הגיעו לעונה האירופית הנוכחית שלהם. בשל כך, הם צפויים להמשיך לקבל הגרלות נוחות (על הנייר) אפילו יותר מהעונה, בשלבי המוקדמות ואולי גם בבתים (תלוי בסוג המפעל בו ישתתפו).
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(רדאד ג'בארה)