2 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח חוגג
מוחמד סלאח חוגג
מוחמד סלאח חוגג
(רויטרס)
עם 15 שערים ושישה בישולים ב-14 משחקים בלבד בפרמייר ליג ובליגת האלופות, אפשר לומר בבטחה שמוחמד סלאח פתח את העונה בצורה נהדרת. מי שכבש מעל 80 שערים לטובת ליברפול בעברו, פרננדו טורס, שיתף בראיון באנגליה מה הוא חושב על המצרי ועל מאמנו יורגן קלופ.
"האם סלאח הטוב בעולם כרגע? כן, מאה אחוז. אני חושב שלא רק השנה, העונות האחרונות שלו היו מדהימות. אני חושב שהוא היה אחד משניים או שלושת השחקנים הטובים בעולם בחמש או שש השנים האחרונות. זה מדהים, העקביות שלו. הוא שובר את כל השיאים וממשיך לכבוש שערים. אנחנו משוחחים לפעמים ואני ממש שמח בשבילו כי ראיתי שהיה לו קשה כשהוא הגיע לאנגליה בהתחלה, אבל הוא בחור נהדר ושחקן נהדר והוא מראה זאת לעולם".
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון ופרננדו טורס
יוסי בניון ופרננדו טורס
יוסי בניון ופרננדו טורס
(רויטרס)
כמו כן הספרדי החמיא למאמן המרזיסיידרס: "זה מדהים. מבחוץ אתה יכול לראות את כל העבודה הקשה שהמועדון עושה וגם את העבודה של יורגן קלופ. הרמה של הקבוצה מדהימה, זה מעולה. אתה יכול לראות שהאנשים מסביב נהנים. אני חושב שיורגן הבין כבר מהיום הראשון את התשוקה של אוהדי ליברפול ויחד הם הצליחו לחבר הכול על מנת ליצור קבוצה נהדרת".
כידוע, ליברפול ממוקמת במקום השני באנגליה אחרי עשרה מחזורים. בליגת האלופות היא מוליכה בבטחה את בית 2 עם מאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים, כולל שני ניצחונות מובהקים על אתלטיקו מדריד. החלוץ המצרי מוביל את החוד של הקבוצה וסופר כבר 15 שערים ושישה בישולים אחרי 14 משחקים בלבד בכל המסגרות.