2 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
(רויטרס)
לוס אנג’לס לייקרס נבלמה הלילה (בין חמישי לשישי) אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בתום הפסד דרמטי 107:104 לאוקלוהומה בסטייפלס סנטר, אחרי סדרת טעויות ביזאריות של ראסל ווסטברוק בשניות הסיום.
הגארד, שלקח את הפיקוד בהעדרו של לברון ג’יימס, וקיבל את הכדור המכריע כשקבוצתו פיגרה 103:101 21 שניות לסיום, רשם איבוד מכריע ולאחר מכן גם איבד את הכיוון ואת לוגוונטז דורט, באופן תמוהה, בפוזשן ההגנתי. “אני אחד כזה שפשוט משחק עם הקלפים שאתה נותן לו”, הסביר ווסטברוק בסיום, והתייחס גם לעובדה שהלייקרס היו חסרים את הכוכב הגדול שלהם: “לא משנה מי פנוי, אנחנו חייבים לעשות את העבודה, היו פעמים שעלינו בסגל מלא ולא נראינו טוב אז זה לא תירוץ”.
2 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק עם הכדור מול לוגנץ דורט
ראסל ווסטברוק עם הכדור מול לוגנץ דורט
ראסל ווסטברוק עם הכדור מול לוגנץ דורט
(רויטרס)
אנתוני דייויס הוסיף: “לא היינו אמורים להפסיד את המשחק הזה. אני לא מתייחס לחיסרון של לברון, עינו עבודה טובה וזה כואב להפסיד לאותה קבוצה פעמיים בשבוע ועוד באותה צורה. אנחנו צריכים לקחת אחריות על הדברים האלו”. לעומת AD מי שנאלץ להתייחס לעובדה שקינג ג’יימס נעדר כבר בפעם השלישית העונה, הוא המאמן, פרנק ווגל: “בכל פעם שלברון ייעדר, וזה יקרה עו העונה, תעלה דאגה לפני השטח. אנחנו מקווים שזה יהיה באופן מינימלי ושהוא ישוב בקרוב.
מביך: ניסה להטביע, תפס אוויר, נפל על הגב