3 צפייה בגלריה
אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה
(רויטרס)
במשך שנים אנדרס אינייסטה היה לצלע הבלתי נפרדת של צ’אבי בקישור האגדי של ברצלונה ויחד עם סרחיו בוסקטס הם הרכיבו את אחת מחוליות הקישור הטובות ביותר של הכדורגל העולמי. היום (שישי) בראיון לרדיו קטלוניה, אינייסטה התייחס למינוי של חברו הטוב למאמן הראשי של הבלאוגרנה.
“עם צ’אבי הייתה לי תמיד מערכת יחסים טובה ועדיין יש לנו. דיברנו הרבה לאחרונה מאז שהשמועה על כך שיאמן התפשטה”, אמר אינייסטה שהוסיף, “אני שמח בשבילו בגלל שאני מבין שהוא התכונן הרבה כמאמן ובארסה עבורו היא כמו חלום. הכל תלו בניצחונות, עכשיו הוא יחווה את זה כמאמן והוא יודע את זה. לצ’אבי יש את האופי האידאלי להיות איפה שהוא נמצא. יש לו את האופי הדרוש, הוא היה הקפטן של בארסה, של הנבחרת הלאומית, הוא יודע איך הדברים עובדים. הכל תלוי בתוצאות, הוא חייב לשכנע, להשתית את צורת המשחק שלו ולגרום לשחקנים להאמין בו. מבחוץ, אני יכול רק לאחל לו טוב”.
3 צפייה בגלריה
אינייסטה וצ'אבי
אינייסטה וצ'אבי
אינייסטה וצ'אבי
(רויטרס)
הקשר דיבר על חזרה אפשרית שלו לברצלונה בעתיד: “אתה לעולם לא יכול לדעת מה העתיד צופה. אני לא יודע מה יקרה בעתיד אבל בנקודה מסוימת בחיי ארצה לחזור לבארסה. אני לא יודע באיזה תפקיד אבל ארצה להגיע הביתה ולעזור בדרך אחרת שהיא לא לשחק כדורגל. אני לא יודע אם אוכל להיות מנהל מקצועי אבל ארצה לרכוש רישיון אימון”.
אינייסטה התייחס לקושי בלראות את ברצלונה הנוכחית וגם ליכולת שלה לזכות באליפות: “זה לא נעים לראות קולגות שהיית איתם סובלים, אנשים חדשים שלא מצליחים לייצר תוצאות, האוהדים. כשאתה רואה מישהו שאתה אוהב סובל זה כואב. בארסה תמיד יכולה לזכות באליפות, חלה עליה החובה להילחם על כך. יש לה שחקנים צעירים וחזקים וגם שחקנים מנוסים יותר.הכל תלוי בתוצאות, זה יכול לשנות את כל הסיטואציה”.
3 צפייה בגלריה
אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה
(רויטרס)
הספרדי התייחס לדמיון בינו לבין פדרי: “הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים ואיכותיים לגילו. הוא צריך ליהנות מלשחק ומלראות את מה שהוא עושה בטבעיות. תמיד חייתי בהשוואות והן טובות. פדרי צריך להמשיך לשחק בצורה הזאת ואז שחקנים יושוו אליו”.
כל מה שצריך לדעת לקראת מחזור 14 בפנטזי