2 צפייה בגלריה
הצגה. אבדיה
הצגה. אבדיה
הצגה. אבדיה
(רויטרס)
“דני רודמן” ו“מטא וורלד דני” – כך תואר דני אבדיה היום (שלישי) בפודקאסט Locked on Wizards שמסקר את וושינגטון וויזארדס. המחמאה הזו, שהיא כמובן משחק מילים עם שמותיהם של שחקני הגנה גדולים – דניס רודמן ומטא וורלד פיס (לשעבר רון ארטסט) – הגיעה אחרי ההצגה של הפורוורד הישראלי הלילה בניצחון 100:105 על ניו אורלינס.
אבדיה כיכב עם 11 נקודות, 10 ריבאונדים, אסיסט, שתי חטיפות, חסימה ומדד הפלוס/מינוס הגבוה ביותר אצל הוויזארדס (18+), ושוב משחק ההגנה שלו היה במוקד. “הוא שמר על ברנדון אינגרם שלא הצליח לקלוע סל ודני עשה את זה עם חמש עבירות”, אמרו הפאנליסטים בפודקאסט, “אתם יודעים כמה זה קשה? דני שיחק עם ביטחון והציג הגנה נהדרת. זה שחקן שנמצא בחמישיית ההגנה של העונה וצריך לתת לו כבוד על משחק ההגנה שלו. רק תסתכלו על המספרים שלו”.
מוקדם יותר כתב העיתונאי קייל ג’. אנדרוז: “הדבר הכי טוב במינויו של ווס אנסלד ג'וניור הוא הפיכתו של אבדיה לגרסה אתלטית של דריימונד גרין בימי השיא שלו”.
מוקדם יותר, פרשן הדראפט של ESPN, מייק שמיץ, החמיא אף הוא למשחק ההגנתי של אבדיה. "הוא המשיך את העונה הנהדרת שלו בפן ההגנתי עם חסימה גדולה על ג'וש הארט", צייץ בטוויטר, "ממש כיף לראות את אבדיה בהגנה העונה". גם הסקאוט אריק שפירו הצטרף למחמאות: "אבדיה היה מדהים בהגנה. הוא היה שם בין קווי המסירה ושמר טוב על ברנדון אינגרם, ג'וש הארט וניקיל אלכסנדר ווקר".
2 צפייה בגלריה
"אבדיה היה מדהים בהגנה"
"אבדיה היה מדהים בהגנה"
"אבדיה היה מדהים בהגנה"
(רויטרס)
ב-NBC Sports כתבו על אבדיה: "בכל משחק וכל פוזשן הוא צובר יותר ויותר ביטחון. ראו את זה מוקדם יותר העונה כשהמאמן וו אנסלד ג'וניור נתן לו לשמור על יאניס אנטטוקומפו וראו את זה מול המג'יק כשהיו לו 6 ריבאונדים ו-8 נקודות ב-2 מ-3 לשלוש. מול הפליקנס אבדיה לקח על עצמו את המשימה לשמור על הקלע הבולט שלהם ברגעים החשובים והוא מתחיל להרגיש את האמונה של הוויזארדס בו".
אבדיה עצמו סיפר על הפן הזה במשחק ההגנה שלו: "זה גורם לי להרגיש שסומכים עליי, עבור שחקן כדורסל זו ההרגשה הכי טובה בעולם". כשנשאל בכמה וידאו של משחקים הוא צופה, הפורוורד השיב: "יותר ממה שאני צופה בנטפליקס".