2 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(רויטרס)
סטף קרי המשיך את העונה הנהדרת שלו הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר סחף את גולדן סטייט לניצחון על אחת מהקבוצות החזקות ב-NBA העונה, ברוקלין, בדרך ל-99:117, תוך שהוא קולע 37 נקודות. הכוכב צלף תשע זריקות מתוך 14 מחוץ לקשת, במה שהיה משחקו ה-37 בקריירה עם תשע שלשות לפחות.
כוכב הווריירס הגיע ל-35 נקודות בפחות מחצי שעה בפעם החמישית בקריירה, כשאף שחקן בעידן שלוש הנקודות ב-NBA (מאז 1980) לא עשה זאת יותר ממנו. מבחינת שחקנים שקלעו תשע שלשות או יותר, מקומות 2-6 בהיסטוריה עשו זאת פחות פעמים מה-37 של קרי: רק 34 פעמים במשותף.
בחמשת המשחקים האחרונים שלו, קרי קלע 37 נקודות, 24 נקודות, 40 נקודות, 25 נקודות ו-50 נקודות, כשבשניים מהם גם סיים עם דאבל דאבל. הוא גם מחזיק במדד הפלוס מינוס המצטבר הגבוה בליגה, עם פלוס 195. לא פלא שהוא קיבל קריאות MVP. קרי אמר בסיום המשחק: “זה אמנם לא פלייאוף, אבל יש אינטנסיביות שצריך להפגין כדי לנצח קבוצה כמו הנטס”.
בצד השני, קווין דוראנט פרגן לסטף: “הוא עובד קשה, אכפת לו מהמשחק ומחבריו לקבוצה. יש לו הרבה אנרגיות במשחק ורואים את זה עליו בכל לילה. בהחלט משחק ברמה של שחקן מהיכל התהילה של ה-NBA. אני מכבד אותו מאוד על כך”.
2 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(רויטרס)