3 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(רויטרס)
צ'אבי ממשיך להתכונן לבכורה שלו כמאמן ברצלונה בשבת מול אספניול, אבל הוא ייאלץ להתמודד עם סגל חסר במיוחד. פדרי ואוסמן דמבלה נמצאים בשלב האחרון של תהליך ההחלמה שלהם מפציעותיהם, אבל הם עדיין לא יוכלו לשחק בדרבי ואת הקאמבק לדשא הם עשויים לערוך במפגש עם בנפיקה בליגת האלופות. לקראת אספניול, ממפיס דפאיי הוא החלוץ הכשיר היחיד פרט ללוק דה יונג, שפחות מתאים לסגנון של צ'אבי, ואל כוכב נבחרת הולנד עשויים להצטרף מקדימה גאבי ופיליפה קוטיניו.
באשר לצ’אבי, הוא לא בזבז זמן מהרגע שמונה לתפקיד. בספרד דווח שעוד לפני הקאמבק לבארסה, הוא שלח את עוזרו באל סאד, סרחיו אלגרה, לצפות במשחקי בארסה ב' ומחלקת הנוער, אחרי המינוי קשר העבר כבר הספיק לבצע שינויים רבים בצוותי הרפואה והכושר הרפואי של המועדון, להנהיג חוקים וקנסות, לבחון את הצעירים באימונים, לאשר את החזרת דני אלבס ואפילו להשתתף ברונדו (אחד באמצע) באימונים.
אחד הכלים שבהם צ'אבי ישתמש בניסיון לעזור לבארסה לצאת לדרך חדשה הוא תוכנה לניתוח טקטי שאיתה עבד גם בתקופתו באל סאד הקטארית. היא פותחה על ידי ז'ואן וילה, אחד המנטורים של צ'אבי עוד מתקופתו כשחקן צעיר, בחברת "קוגניה", בה קפטן בארסה לשעבר הוא אחד מבעלי המניות, כמו גם איקר קסיאס, אונאיי אמרי, המועמד לנשיאות בארסה לשעבר, ויקטור פונט, וגם אקס מכבי ת"א, פאולו סוזה.
"כמאמן, 'קוגניה' נותנת לי ולצוות המקצועי שלי מידע חשוב שעוזר לי לקבל את ההחלטות הטובות ביותר", אמר בעבר צ'אבי. אמרי שקבוצתו, ויאריאל, היא אחת הראשונות בספרד להשתמש בתוכנה, אמר: "היא מזהה אוטומטית את הטקטיקה שלנו בזמן ניתוח הווידאו וזה עוזר לנו להתמקד ברגעים במשחק שחשובים ליכולת של הקבוצה".
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(באדיבות האתר הרשמי של ברצלונה)
3 צפייה בגלריה
בין בעלי המניות. סוזה
בין בעלי המניות. סוזה
בין בעלי המניות. סוזה
(רויטרס)