3 צפייה בגלריה
אלכסנדר זברב
אלכסנדר זברב
אלכסנדר זברב
(רויטרס)
טורניר גמר הסבב (המאסטרס) המתקיים בימים אלו בטורינו, נמשך גם היום (חמישי) כאשר אלכסנדר זברב העפיל לשלב חצי הגמר, שם הוא יפגוש את נובאק ג’וקוביץ’. הגרמני, המדורג במקום השלישי בעולם, ניצח ללא קושי 2:6, 4:6 את הוברט הורקאש, המדורג במקום התשיעי.
זברב השתמש נפלא בהגשות שלו והפולני לא היה בעניינים ברוב המערכה הראשונה. רק לקראת סיומה הורקאש הצליח ליצור מומנטום קל, אך זה הסתיים ב-2:6 לגרמני. הורקאש הגיש בפתיחת המערכה השנייה והיה טוב, אבל זברב לא התרגש וניצח גם את המערכה הזו עם 4:6 מצוין.
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר זברב
אלכסנדר זברב
אלכסנדר זברב
(רויטרס)
הגרמני, שכאמור עלה לחצי הגמר, סיים את שלב הבתים עם ניצחונות על מתאו ברטיני (שפרש) והוברט הורקאש והפסד לאחר קרב קשוח מול דניל מדבדב. בשלב חצי הגמר ממתין לו הטניסאי הטוב בעולם, נובאק ג’וקוביץ’, שכמובן מדורג במקום הראשון בדירוג העולמי.
בנוסף, המדורג שני בעולם, דניל מדבדב, השלים ניצחון שלישי בבתים עם 0:6, 7:6 (5), 6:7 (8), על יאניק סינר המדורג 11. זה לא היה פשוט בכלל עבור מדבדב שנזקק לשני שוברי שוויון מתישים על מנת להבטיח את הניצחון במשחק לפרוטוקול בלבד עבורו, מעצם העובדה שהוא הבטיח כבר את מקומו בחצי הגמר.
המערכה הראשונה הייתה כל כולה של הרוסי שהשאיר את האיטלקי הצעיר על האפס וניצח בקלות 0:6. במערכה השנייה, סינר עשה כבר חיים קשים יותר למדבדב. בכל פעם שאחד מהם עלה ליתרון, השני דאג להשוות את התוצאה במשחקון העוקב והשניים הלכו לשובר שוויון אותו ניצח סינר 5:7. במערכה השלישית, המדורג שני שוב פספס הזדמנות לגמור את הסיפור כשהוביל 5:6, אך סינר כפה שובר שוויון נוסף בסיומו נכנע 10:8 למדבדב.
3 צפייה בגלריה
דניל מדבדב
דניל מדבדב
דניל מדבדב
(רויטרס)