1 צפייה בגלריה
אריק אבידל
אריק אבידל
אריק אבידל
(רויטרס)
אריק אבידל נמצא בעיצומה של פרשייה מסובכת, פלילית וכזו שמשפיעה על חייו האישיים באופן דרמטי, כאשר בעקבות החשדות שעלו בימים האחרונים והחקירה בעניין תקיפת הכדורגלנית – אשתו, הייט, ביקשה להתגרש.
לאחרונה, כזכור, פורסם בספרד כי אקס ברצלונה ומי שהיה המנהל המקצועי שלה נחשד כמי שיזם את התקיפה בכדורגלנית של פאריס סן ז’רמן, קיירה חמראווי, שהותקפה בידי שני רעולי פנים בצרפת בשבוע שעבר. לפי הטענות, קיים חשד שאחד המעורבים בשליחת רעולי הפנים לתקוף את חמראווי הוא אריק אבידל מתוך נקמה לכאורה. כעת העניין עולה מדרגה כאשר אשתו כאמור ביקשה להתגרש.
עורכי דינה פרסמו הצהרה היום (שישי) ובה הודיעו על רצונה להתגרש בעקבות החשדות כנגד בעלה. “בגלל הנסיבות בתיק, הייט אבידל מבקשת להתגרש בעיר ברצלונה”. יש לזכור כי גם היא עצמה נחקרה מחשד לנקמה אפשרית בעקבות בגידה. כעת, אולי כדי לשים קץ לשמועות בעניינה, היא בחרה בצעד הדרמטי, וכל זאת כשהחקירה עדיין בעיצומה.
החשד במעורבותו של אריק אבידל באירוע הגיע לאחר שנמצא כי השבב שהושתל בטלפון הנייד של חמראווי היה רשום על שמו של אבידל. על פי הדיווחים בצרפת, המניע למעשה היה ככל הנראה נקמה של שחקן העבר בכדורגלנית פ.ס.ז’. הסיבה שפורסמה גם בתקשורת הקטלונית וגם בצרפת מעידה על כך שהמנהל המקצועי, שניהל קשר רומנטי עם השחקנית בין 2018 ל-2020, רצה לנקום בה על כך ש”שכבה עם גברים נשואים”.
הערב ב-22:00: בארסה וצ'אבי מול אספניול!