1 צפייה בגלריה
איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ'
(La Liga)
המחזור ה-14 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) כשסביליה איבדה נקודות בבית באופן מפתיע, אך תפסה את המקום בפסגה בזכות שער בדקה ה-92, שקבע 2:2 מול אלאבס. במשחק נוסף נרשם 1:1 מרתק בין סלטה ויגו לוויאריאל באצטדיון הבלאיידוס, תוצאה שלא מועילה לשתי הקבוצות בשאיפותיהן להתברג בצמרת. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרנטר TV.

סביליה – אלאבס 2:2

החבורה של ז’ולן לופטגי אומנם הופתעה לעיני הקהל הביתי, אך עלתה למקום הראשון, באופן זמני, בזכות הנקודה שהשיגה בתום דרמה גדולה. מן העבר השני, האורחת מחבל הבאסקים השלימה משחק חמישי ללא הפסד בליגה, אך היא בוודאי לא חשבה שתצא מאוכזבת מכך שרשמה נקודה אחת במשחק החוץ הקשה.
ויקטור לגווארדיה הימם את הקהל המקומי כבר בדקה ה-5 ונתן לאלאבס את היתרון, שהחזיק עד לדקה ה-38, אז לוקאס אוקאמפוס מצא את שער השוויון. למרות שבדקות האלו המומנטום היה בצד של האנדלוסים, האורחת שוב היממה, בניגוד למהלך המשחק, והחזירה לעצמה את היתרון רגע לפני הירידה להפסקה, בזכות פנדל של חוסלו שבע דקות בתוך תוספת הזמן. המארחים שלטן בחצי השני, ואחרי שהגיעו ללא מעט מצבים ונותרו מתוסכלים, היה זה איבן ראקיטיץ’ שמצא את הרשת ברגע האחרון (92), מנע מלופטגי הפסד מביך וגם הקפיץ אותו מעל ריאל מדריד וריאל סוסיאדד היישר לראש הטבלה.

סלטה ויגו – ויאריאל 1:1

הצוללת הצהובה עלתה ראשונה על לוח התוצאות, כאשר דני פארחו מצא במסירה מצוינת את אלברטו מורנו, שגלגל לרשת בדקה ה-27. בדקה ה-72 הגיע השוויון, כשברייס מנדס היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לדחוק פנימה כדור חוזר.
בעקבות התיקו, החבורה של אונאי אמרי נותרה עם 16 נקודות בלבד, אך היא עדיין יותר קרובה למקום באירופה העונה מאשר לקו האדום. מנגד, סלטה שסחטה 3:3 דרמטי מברצלונה לפני היציאה לפגרה רשמה תיקו שלישי ברציפות ונותרה עם 13 נקודות בלבד.
חלוקת נקודות בין סלטה ויגו לויאריאל