2 צפייה בגלריה
חנן ממן
חנן ממן
חנן ממן
(עמרי שטיין)
קשר הפועל חיפה, חנן ממן, החליט להפגין מחויבות יוצאת דופן למועדון וחזר הבוקר (ראשון) לאימוני הקבוצה, שלושה ימים אחרי שאחותו אורית נפטרה בתום שנים ארוכות וקשות של מאבק במחלת הסרטן. ממן, שעובר תקופה קשה ויושב שבעה עם משפחתו, החליט להמשיך להתאמן כדי לשמור על כושר ולא להגיע לשבוע הבא, בו מצפים לקבוצה משחקים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע תוך שמונה ימים, כשהוא לא בשיא יכולתו.
ממן התייחס לימים המטלטלים שעוברים עליו ועל משפחתו ולהחלטתו לשוב לאימונים היום: “אוהדים, חברים, וכל מי שהיה איתי, עם משפחתי ועם אורית אחותי האהובה בדרך המיוחדת שלה. לפני הכל אני רוצה לומר תודה. תודה בשמי ובשם משפחתי, על החום הגדול בו אנחנו נעטפים ואותו אנחנו חווים מהרגע בו יצאנו למבצע ההתרמה, ולאהבה הגדולה שעוטפת אותנו בימים מאז אורית הלכה לעולמה.
“תודה על ההירתמות למבצע ‘החיוך של אורית’, זה היה מבצע שהראה כמה הכוח של הכדורגל שלנו חזק. אוהדים מכל הקבוצות תרמו ועזרו, היו איתנו בעלי קבוצות, שחקנים, מאמנים, מכל הקבוצות ומכל צבעי החולצות, אנשים שפשוט הראו כמה הכדורגל שלנו מלא אהבה. שתדעו שאורית עצמה הייתה מלאת אושר מעוצמת הלב הגדול של כולכם, ושמרה על החיוך שלה ממש עד שכוחה לא עמד לה יותר.
2 צפייה בגלריה
חנן ממן ואחותו אורית ז"ל
חנן ממן ואחותו אורית ז"ל
חנן ממן ואחותו אורית ז"ל
(ביתית)
“אורית הייתה מיוחדת, וכל הזמן אמרה שהיא לא מפסיקה את חייה כדי להילחם במחלה, אלא היא חיה כשהיא איתה. זו אחת הסיבות שאני עצמי החלטתי לחזור להתאמן בכל יום ולחזור לשבת שבעה לאחר האימונים. זה מה שאורית כל הזמן רצתה, זה גם מה שמרגיש לי נכון לעשותו. תודה רבה לכולם, לא אשכח את זה לעולם. באהבה, חנן". משפחתו של ממן יושבת שבעה ברחוב נוף ילדות 24, חגלה.
בעניין אחר על רקע פציעתו של אלון תורג’מן שאמור להיעדר כחודש ימים מהמגרשים, בעלי הפועל חיפה יואב כץ בטוח שהחלוץ הצעיר איתי בוגנים יוכל להיכנס היטב לנעליו של מלך שערי ליגת העל בשלב זה של העונה: “הוא שחקן מוכשר, ראינו עכשיו בנבחרת הצעירה שהוא הצטיין בה, יש לו פוטנציאל גדול מאוד ואני בטוח שהוא ימלא היטב את החיסרון של תורג’מן. עכשיו זה הזמן שלו להוכיח את עצמו, הוא הראה עד כה שיש לו את היכולות לעשות זאת בצורה מצוינת”.