2 צפייה בגלריה
קמרון טיילור
קמרון טיילור
קמרון טיילור
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 21:30) בברלין למשחק מול אלבה המקומית במסגרת המחזור ה-12 של היורוליג. ערב המחזור, אלופת המדינה מדורגת במקום השישי עם מאזן של שבעה ניצחונות אל מול ארבעה הפסדים.
הקבוצה שהמריאה אתמול בשעות הצהריים לברלין תהנה מתמיכתם של בין 500 ל-600 אוהדים, במשחק שבו יפגשו חניכיו של ספרופולוס את חברם לקבוצה לשעבר - יובל זוסמן, כמו גם את תמיר בלאט. קבוצתו של יאניס ספרופולוס המריאה למפגש מול האלבטרוס בצהוב כחול ללא יפתח זיו וג׳ייק כהן שכזכור ישחקו במדי הנבחרת מול פולין בהיכל קבוצת שלמה. ביורוליג בחרו הפעם דו קרב במשקל (חצי) כבד כשהלכו עם לוק סיקמה שמספק מספרים שבכל קבוצה אחרת היו מזכים אותו במועמדות ל-MVP של העונה הסדירה מול דריק וויליאמס.
קמרון טיילור אמר לקראת המשחק: ״אנחנו רוצים להישאר מרוכזים, אם ניתן להם לשחק כמו שהם רוצים הם יכולים להיות מאוד מסוכנים עבורנו. אנחנו צריכים להתרכז בפרטים הקטנים ובהגנה. אנחנו צריכים לדאוג לכך שאנחנו מרוכזים מהטיפ-אוף ועד לשנייה האחרונה, גם בהגנה וגם בהתקפה. תמיד נחמד שיש אוהדי מכבי ביציעים, זה בהחלט נותן לך אנרגיות נוספות".
2 צפייה בגלריה
דריק וויליאמס
דריק וויליאמס
דריק וויליאמס
(איציק בלניצקי)
וויליאמס הוסיף: ״אנחנו מצפים להיות תחרותיים מההתחלה. במשחק הקודם רדפנו אחריהם, אבל בשלושת הרבעים הבאים שיחקנו די בסדר. אנחנו רוצים לקחת את הסוף של המשחק הקודם ולהביא אותו למשחק הזה. אנחנו באים לנצח, אנחנו יודעים שאלבה קבוצה טובה כשהיא מרגישה בנוח, אז אנחנו רוצים לבוא להקשות עליהם ולא לאפשר להם לקלוע סלים קלים. המאמן נותן לי הרבה חופש להיות עצמי ולעשות הרבה דברים שונים על הפרקט, זה מה שגורם לי להיות אני - לעשות דברים מגוונים במשחק, בהגנה ובהתקפה. הרבה חבר'ה בקבוצה סומכים עליי לעשות פעולות שונות. מרגיש נהדר פה עד כה, אין לי תלונות בכלל".