3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג עם אנחל די מריה
קיליאן אמבפה חוגג עם אנחל די מריה
קיליאן אמבפה חוגג עם אנחל די מריה
(רויטרס)
בתקשורת הספרדית והצרפתית סופרים לאחור את השעון, כאשר בחודש ינואר יוכל למעשה קיליאן אמבפה, שמסרב שוב ושוב לחדש חוזה בפאריס סן ז’רמן, לנהל משא ומתן רשמי על מעבר לריאל מדריד. מי שנשאל לגביו היום (שישי) הוא חברו לקבוצה אנחל די מריה, שהתראיין לרשת RMC הצרפתית.
“לא ננסה לשכנע את אמבפה להישאר פה”, אמר די מריה. “השאלות האלו מאוד אישיות, הוא יודע לאיזה כיוון הוא רוצה ללכת בקריירה שלו ובחייו, הוא יודע מה הוא רוצה לעשות. אנחנו רוצים להגיד לו שהוא מאריך ונשאר, אבל אלו החלטות שלו ולא נתערב לו בהן”.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
די מריה התייחס גם למצבו בפאריס, שכן מעמדו נפגע מאז הגעת ליאו מסי: “אני מודע למה שעשיתי כאן ולכמות התארים. יש לי חיבה מיוחדת למועדון ולעיר, מההתחלה הרגשתי כאן בבית. מאז שהגעתי לכאן הליגה הצרפתית השתפרה מאוד והיא תחרותית יותר, זה כמובן מקשה עלינו מאוד. התפקוד שלי? אני חושב שכבר הראיתי שאני יכול לשחק באמצע המגרש, ככה זה היה גם ב-2014 בריאל והצגתי עונה טובה”, סיפר כמעין מסר למאמן.
הארגנטינאי התייחס כמובן לבן ארצו מסי לקראת כדור הזהב: “מגיע לו לזכות בתואר הזה. כיף לנו לשחק ביחד ואני בטוח שזה ישתפר עוד בהמשך. הוא אוהב לגעת הרבה בכדור וכולם מרגישים בנוח איתו. מסי שמח מאוד כאן, משפחתו הסתגלה היטב וילדיו נהנים בבית הסגל. אני מכיר אותו הרבה שנים, אנחנו מדברים הרבה”.
3 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
די מריה הרחיב: “יש לי אופציה לשנה נוספת במועדון. עזבתי בצורה לא טובה את ריאל ומנצ’סטר יונייטד, אני רוצה שאם אעזוב את פאריס, זה יהיה מהדלת הראשית וברוח טובה. אני מקווה שאשחק פה עונה נוספת. אני תמיד נותן מאה אחוז למען הצלחת המועדון, גם אם אני יושב בצד אני מקבל את הדברים, אבל ברור שאני רוצה לשחק”.