2 צפייה בגלריה
איתן שור
איתן שור
איתן שור
(פייסבוק)
מצער. איתן שור, מנהל אצטדיון בלומפילד ב-21 השנים האחרונות, נפטר הלילה לאחר מאבק במחלה קשה. שור היה אהוב ומסור מאוד בתפקידו, מקצוען מהמדרגה הראשונה, אחד מהטובים בארץ בתחום שלו ועשה הכול עם חיוך. הלוויתו תיערך היום (שלישי) בשעה 14:00 בבית העלמין ירקון, שער חסד.
מחברת היכלי הספורט ת”א-יפו נמסר: “מודיעים בצער רב על פטירתו הלילה של איתן שור, מנהל אצטדיון בלומפילד, לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. איתן, בן 56 במותו, ניהל במשך למעלה מ-20 שנה את אצטדיון בלומפילד במקצועיות ובמסירות אין קץ והפך למנהלו המיתולוגי. תחת הובלתו הגיע האצטדיון להישגים ולרגעי שיא כבית של קבוצות ליגת העל התל אביביות ואירוח משחקים בינלאומיים והופעות ענק. איתן היה אהוב על כל סובביו, מעמודי התווך של האצטדיון ושל חברת היכלי הספורט. חברת היכלי הספורט מחבקת את משפחת שור, שולחת את תנחומיה ומבקשת לחזק את המשפחה בשעה קשה זו”.
בהפועל תל אביב נפרדו: “מרכינים ראש על לכתו בטרם עת של מנהל אצטדיון בלומפילד ב-21 השנים האחרונות”. פרטים על מועד הלווייתו של שור יימסרו בהמשך.
האדומים נזכרו בציטוט מפורסם של שור: “בסוף 2010 אני בחדר שלי, מכין את צלחת האליפות למכבי חיפה. פתאום נהיה שקט. חשבתי שקרה משהו לא קשור לכדורגל, יצאתי החוצה ואני רואה אנשים מבוגרים בוכים. אני עוד ממשיך בהכנות לטקס האליפות ולפתע מודיעים ש-1:2 בטדי והפועל ת”א זכתה. לא משנה מה עוד יתרחש כאן, אני ראיתי את העוצמה של הכדורגל. כאילו כל האצטדיון קיבל זריקת הרדמה”.
2 צפייה בגלריה
איתן שור ז"ל
איתן שור ז"ל
איתן שור ז"ל
(שי לוי)
גם מכבי ת”א ספדה: “מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, ההנהלה, השחקנים, הצוות והעובדים נפרד מאיש יקר, חבר קרוב, מקצוען אמיתי ושותף לדרך של כולנו, איתן שור - מנהל אצטדיון בלומפילד בשני העשורים האחרונים שנפטר הלילה בגיל 55. תנחומינו לעמית וכלל בני משפחת שור, מי ייתן ולא תדעו עוד צער”.
בבני יהודה הוסיפו: “יום עצוב לבני יהודה בפרט, ולכדורגל הישראלי בכלל. איתן שור, מנהל אצטדיון בלומפילד בשני העשורים האחרונים, נפטר הלילה לאחר מאבק עיקש, אמיץ וארוך במחלה קשה. איתן היקר, כולנו בבני יהודה כואבים ועצובים את לכתך בטרם עת. נוח על משכבך בשלום, איתן”.
מהמנהלת נמסר: “מנהלת הליגות מרכינה את ראשה עם לכתו של מנהל אצטדיון בלומפילד, איתן שור ז״ל. איתן ליווה את הכדורגל הישראלי במשך שנים רבות ועשה את תפקידו בצניעות וענווה תוך הפגנת מקצועיות בלתי נגמרת ותמיד עם החיוך הגדול שכל כך אפיין אותו”.
המשנה למנכ״ל מנהלת הליגות, ניר ינקלביץ, אמר: “עשרות אלפי צופים שפוקדים מדי שבוע את אצטדיון בלומפילד ומאות אלפים אשר רואים את המשחקים בטלוויזיה צריכים להודות לאיתן שדאג תמיד לרווחת האוהדים המגיעים לאצטדיון וכמובן לקבוצות ולשיפור זוויות וחווית הצפייה של הצופים בשידורים הרבים מאצטדיון בלומפילד. לפני מספר שנים היה איתן שותף לצוות מיוחד שבנה את הקריטריונים והסטנדרטים לאצטדיונים בליגות המקצועניות ובכך תרם מהידע והנסיון הרב שלו והטביע את חותמו על כלל אצטדיוני המדינה. איתן ייחסר לנו מאד ונזכור אותו תמיד. יהי זכרו ברוך”.