1 צפייה בגלריה
ניסו קפילוטו עם הכדור
ניסו קפילוטו עם הכדור
ניסו קפילוטו עם הכדור
(שחר גרוס)
בהפועל חיפה ממשיכים לנסות ולהניח בצד את ההפסד המאכזב למכבי תל אביב ולהתרכז בעיקר בדרבי נגד מכבי חיפה ביום חמישי הקרוב (20:30) בסמי עופר. זקני העיר לא זוכרים דרבי שבו שתי הקבוצות קרובות כל כך. הירוקים במקום השני, האדומים במקום השלישי ורק שלוש נקודות מפרידות ביניהן, דבר שרק מעצים את חשיבות המשחק עבור הקבוצה של יואב כץ.
נראה שבניגוד למערך שהציב אלישע לוי נגד מכבי ת"א עם שלושה בלמים, הקבוצה שתחסר את אלון תורג'מן הפצוע תחזור לשחק במערך של ארבעה שחקני הגנה. החיסרון של מלך שערי הליגה גדול עבור הפועל חיפה. נכון לעכשיו נראה שההתלבטות של אלישע היא בעמדת המגן הימני: דור מלול שהיה חלש במשחק האחרון או הצבתו של נועם כהן. כמו כן, ניסו קפילוטו סובל מחום גבוה ונמצא בספק לדרבי. הבלם נבדק ונמצא שלילי לקורונה.
בקישור קווין טאפוקו שהיה חלש נגד הצהובים יירד לספסל ואת מקומו ימלא סאקו טורה. גם גל אראל שחוזר לעצמו נמצא בתמונת ההרכב. בחלק הקדמי אמורים לשחק אלן אוז'בולט ואיתי בוגנים שלא התלהב במחצית המשחק מול מכבי ת"א לעלות כמחליף בגלל צוואר תפוס. בקבוצה לא הסתירו את אכזבתם מההתנהלות של בוגנים שלדעת כולם היה צריך לעלות ולשחק עם פתיחת המחצית ולא בדקה ה-53 אחרי שהקבוצה כבר פיגרה בשני שערים, אולם מנגד, בעלי הקבוצה, יואב כץ, טען שהוא נותן גיבוי מלא לקשר הצעיר.